וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים דיאטה בסטייל: הגיעה למשקל 150 קילו והחלה לרקוד על עמוד

14.2.2016 / 9:23

אדה סבלה מאנרוקסיה בצעירותה ומעודף משקל בבגרותה והצליחה להוריד כמעט 40 קילו בשנתיים של אימונים קשים על עמוד. 150 הקילו שבאמתחתה לא מנעו ממנה ללבוש בגדי ספורט קצרים ולטפס על העמוד - וכל הדרך לפסגה. השראה זה כאן

Eda Marbury

חייה של אדה מארברי בת ה-25 השתנו מן הקצה אל הקצה. כשהייתה ילדה היא סבלה מאנורקסיה ונהגה לוותר באופן עקבי על ארוחות. כשהכירה את בעלה הנוכחי, טריק, היא התמכרה לג'אנק פוד והגיעה למשקל של 150 קילוגרמים. אחרי שניסתה אינספור דיאטות ואימונים בחדר כושר, היא אזרה אומץ (הרבה מאוד אומץ) והחלה לרקוד על עמוד. העובדה שיהיה עליה לרקוד בבגדי ספורט קצרים, לעלות על עמוד ולהימצא בחדר מוקף מראות היווה עבורה איום ממשי בימים הראשונים, אולם היא לא הרימה ידיים, המשיכה ללכת לשיעורים - והיום, שנתיים אחרי, היא הורידה כמעט 40 קילוגרמים ומוכיחה לכל העולם שהיא יכולה לרקוד על עמוד לא פחות טוב מחברותיה הרזות. אם חיפשתם מקור השראה, היא הכתובת.

מארברי, רואה חשבון ממיזורי, ארה"ב, מעוררת הרבה רעש ברשת בעקבות סרטון שלה רוקדת על עמוד, שפורסם באוגוסט בשנה שעברה וצבר כבר יותר מ-8 מיליון צפיות. היום היא חולמת להשתתף בתחרויות ולהוכיח לעולם שהמשקל שלה לא ימנע ממנה לזכות בפרסים. "חייתי בהכחשה. לא ראיתי כמה השמנתי ואיך אני נראית. כשנכנסתי לסטודיו בפעם הראשונה, שקלתי 150 קילו וכל החדר היה מוקף במראות. זה היה שוק", מספרת מארברי ל-Daily Mail על השיעור הראשון שלה, "לא הייתי טובה בזה בהתחלה. פחדתי להרים את הרגליים מהקרקע. לקח לי שנה ושלושה חודשים לטפס על העמוד כי אני מפחדת מגבהים".

בצעירותה, מארברי הגיעה למשקל של 60 קילוגרמים והצליחה להתגבר על האנורקסיה בזכות בעלה, טריק בן ה-26. אולם, במקום לאכול בריא ולשמור על המשקל, מארברי התמכרה לג'אנק פוד וסירבה להתאמן במכון כושר. אז, ממש לפני שנתיים, היא נרשמה לסטודיו "הלימון הוורוד" והשאר היסטוריה. מארברי התקינה עמוד בבית כדי שתוכל להתאמן גם בזמנה הפנוי והחלה לרדת במשקל. "אני רוצה לשקול פחות מ-90 קילו. אני מרגישה טובה, אני מאושרת. התחלתי לדאוג לעצמי ולאיך שאני נראית", היא מספרת, "לפני שהתחלתי לרקוד על עמוד, לא הייתי מתאפרת ומתלבשת יפה. לא דאגתי למראה החיצוני שלי. זה נחמד פתאום להשקיע בעצמך".

אחד ההישגים הגדולים ביותר של מארברי היה להופיע בפני 45 אנשים, כולל בעלה והוריו. המעריץ הגדול שלה, טריק, שמכיר את אדה כבר 7 שנים מודה שהוא אוהב את אשתו, לא משנה כמה היא שוקלת, ותומך בהחלטה שלה לרקוד על עמוד. "הריקוד שלה הוא מאוד סקסי לטעמי. אני מכיר הרבה אנשים שלא אהבו את הרעיון, אבל ממש לא אכפת לי. זה גורם לה להרגיש סקסית, זה גורם לה אושר וזה מה שבאמת חשוב".

הסרטון שפורסם בדף הפייסבוק שלה, "אדה מטפסת לפסגה", שמציג אותה רוקדת על עמוד בביתה כשהיא לבושה בבגדי ספורט צהובים זכה להמון תגובות מפרגנות - וגם ללא מעט תגובות קשות של צופים שכינו אותה "מגעילה" ו"שמנה". כמה מהם אפילו קראו לה להיתאבד. אדה משיבה להם: "המסר שלי הוא לאהוב את מה שאתה עושה ואת עצמך. אני מקווה שאנשים בכל הגדלים יצפו בסרטונים שלי ובעמוד הפייסבוק שלי וזה ייתן להם תקווה, כי הם לא לבד במאבק הזה. קיבלתי המון הודעות ואני חושבת שזה מדהים שהענקתי השראה לכל כך הרבה אנשים".

עוד באותו נושא

סיפור בדקה: איש שסובל מעודף משקל סולק מבית החולים כי הזמין פיצה

לכתבה המלאה

בזמן שהיא מסייעת לאחרים להגשים את רצונם, היא עוד מתכננת להגשים את שלה: להשתתף בתחרויות ריקוד על עמוד. "התקדמתי כל כך הרבה בשנתיים האחרונות. אני מרגישה הרבה יותר בטוחה בעצמי, הרבה יותר סקסית, הרבה יותר יפה. אני שווה את זה. מעולם לא האמנתי שאוכל לעשות את זה ועשיתי את זה כנגד כל הסיכויים".

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully