וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים נתנו לה שבועיים לחיות, בזכות התזונה היא עוד כאן

10.2.2016 / 8:00

נטשה גרינדלי, שאובחנה כחולה בסרטן מתקדם וסופני, לא הרימה ידיים, ביצעה שינוי קיצוני בתזונתה, ולתדהמת רופאיה היא עדיין בחיים והגידול שלה הצטמצם

צילום מסך

אישה בת 37 מבריטניה שהרופאים נתנו לה שבועיים לחיות, טוענת ששינוי קיצוני בתזונה העניק לה תקווה חדשה לחיים. נטשה גרינדלי, אם לשני ילדים קטנים, אובחנה כסובלת ממקרה קשה של סרטן הקיבה. רופאיה נאלצו לבשר לה את הפרוגנוזה המרה שצפתה שנותרו לה שבועות בודדים בלבד לחיות.

נטשה ההמומה, שמודה שעד שחלתה התקיימה על תפריט מאוד לא בריא שכלל הרבה אלכוהול, ג'אנק פוד וסוכר – החליטה לא להרים ידיים. לדבריה, היא ובעלה סרקו את האינטרנט בחיפוש אחר משהו שיכול לעזור. החיפוש הוביל לשינוי כולל וקיצוני בתזונה של נטשה, ובעקבותיה הצטרפו גם שאר בני הבית – בעלה, בתה בת ה-6 ובנה בן ה-4.

נטשה גרינדלי חולת סרטן סופני ששינתה את חייה בזכות התזונה. Mirror, צילום מסך
הודתה שלפני המחלה הרבתה לצרוך אלכוהול וג'אנק פוד. נטשה גרינדלי/צילום מסך, Mirror

בני המשפחה נמנעים מסוכר וממזון מעובד והתזונה שלהם מכילה מגוון רחב של ירקות, פירות, אגוזים ודגנים. נטשה היא חסידה אדוקה של מיצים טבעיים שהיא סוחטת בעצמה מפירות וירקות אורגניים, והם מהווים חלק מרכזי מהתזונה שלה.

נטשה אומרת שהיא עדיין חולה ועוברת טיפולים כימותרפיים, אך כי השינוי התזונתי הקטין את הגידול בבטנה. בעקבות התוצאות החיוביות שחוותה וקהל העוקבים שצברה בעמוד הפייסבוק שלה, נטשה נרשמה ללימודי תזונה והיא מתכננת להוציא ספר מתכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully