וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים שכל הורה צריך להכיר

5.2.2016 / 9:00

עזבו אתכם מהדרכת הורים. כל מה שאתם באמת צריכים כדי להיות הורים יותר טובים, זה את הטריקים הגאוניים האלה שיהפכו את החיים עם ילדים קטנים, לקצת יותר פשוטים (והרבה יותר מצחיקים)

פייסבוק

בווידאו: גם לאבות יש כמה טריקים לא רעים

להיות הורים לילדים קטנים זו משימה ששכרה בצדה – והשכר הזה משולם לעתים במטבעות של עייפות, תסכול ועצבים. עם הזמן כל הורה לומד כמה טריקים שהופכים את החיים שלו לקלים יותר. כי ילדים... הם חמודים והכל, אבל הם גם רצים לכביש, דוחפים אצבעות לשקעים, מצליחים לעטוף את כל חדר השירותים בנייר טואלט גם כשהסרתם מהם את העיניים בדיוק לשנייה ובעיקר, הם לא מפסיקים להתקוטט אחד עם השני.

אמא אחת החליטה לרכז את כל הטריקים שהיא מכירה במקום אחד, על מנת שתוכל לשתף את כל ההורים בחוכמת ההמונים. בחשבון הפייסבוק המכונה muddled up mummy היא העלתה אלבום שלם מלא ברעיונות יצירתיים לעיגול פינות הוריות והזמינה גם את הגולשים האחרים להוסיף את שלהם. כמה מהרעיונות שם פרקטיים לחלוטין, ואחרים הם גאונות צרופה. כמו למשל, הרעיון להכניס את הילד לארגז קרטון עם טושים כדי שלא יהיה חשש שהיצירה שלו תתנוסס בסופו של דבר על הקירות/הרצפה, או מחסום נייר הטואלט שמכריז "You shall not pass". אבל ללא ספק, הטריק האהוב עלינו ביותר הוא "חולצת ההסתדרות" – בפעם הבאה שהילדים שלכם רבים ללא הפסקה, פשוט תכלאו אותם בתוך טי-שירט ישנה וגדולה וצפו באחווה נרקמת.

"חולצת ההסתדרות" שמחסלת כל מריבת אחים

לשים את הילד בתוך קרטון

גבול בל יעבור לנייר טואלט

לגרום לשייק בריא להראות פחות

חסל סדר ריצות לכביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully