וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצלמו תמונות מעולות של הילדים שלכם

רוצים גם אתם ללמוד איך לצלם תמונות מעולות של הילדים מבלי לשלם הון לצלם מקצועי? אם קייט מידלטון יכולה, גם אתם יכולים. 5 טיפים (מלכותיים) שיעזרו לכם לצלם את התמונה שתשבור את האינסטוש

הנסיך הבריטי ג'ורג' ביומו הראשון בגן, נורפוק, בריטני, 6 בינואר 2016. משפחת המלוכה הבריטית, אתר רשמי
הקרדיט כולו של מידלטון/אתר רשמי, משפחת המלוכה הבריטית

לכל הורה יש לפחות 3,000 תמונות של הילדים בסמארטפון, והמספר עולה אקספוננציאלית משבוע לשבוע – אבל בכנות, כמה מהן טובות? הילדים שלנו, שיהיה בריאים, הם יצורים תזזיתיים ולא תמיד ממושמעים. בגיל מסויים הם גם מפתחים נטיה ביזארית לעשות פרצוף ממש קריפי כשמבקשים מהם לחייך למצלמה. ועם זאת, תמונות שלהם הן מסחטת לייקים בטוחה ברשתות החברתיות וכמובן שכדאי שיהיו גם כמה תמונות טובות שאפשר למסגר ולתלות בבית, או לתת במתנה לסבתות.

סשן צילומי ילדים או משפחה אצל צלם מקצועי זה עניין לא זול, ובוודאי שאי אפשר להביא צלם בתשלום לכל יום הולדת בגן, או יום פתוח בחוג הבלט. מי שמוכיחה פעם אחר פעם שגם הורים יכולים להנפיק תמונות מעולות של הילדים שלהם גם כאשר הם ניצבים מאחורי העדשה בעצמם, היא לא אחרת מהדוכסית קייט מידלטון. לא מעט גבות הורמו ברחבי העולם ובממלכה הבריטית בפרט, כשמידלטון החליטה לוותר על שירותי הצלם המלכותי ובחרה לצלם את התמונות הרשמיות של בתה, התינוקת שרלוט, בעצמה. הספקות התפוגגו במהרה עם פרסום התמונות המקסימות, שגם נראו לפחות חצי מקצועיות. לאחרונה התפרסמו תמונות מתוקות נוספות של היום הראשון של הנסיך ג'ורג' בגן – גם אותן צילמה אמו בעצמה. ושלחה מסר ברור לצלמי הארמון, ששירותיהם אינם נחוצים לה.

הנסיך הבריטי ג'ורג' ביומו הראשון בגן, נורפוק, בריטני, 6 בינואר 2016. משפחת המלוכה הבריטית, אתר רשמי
אל תתנו יותר מדי הנחיות, תנו לילד לתקשר ולפעול במרחב באופן טבעי/אתר רשמי, משפחת המלוכה הבריטית

קייט מידלטון אמנם למדה צילום במסגרת התואר שלה בתולדות האמנות באוניברסיטת אנדרוז, אבל היא ממש לא צלמת מקצועית ואת העקרונות שהיא מיישמת בצילום, גם אתם יכולים ליישם. התמונות של הילדים שלכם כנראה לא יתפרסמו בכל כלי התקשורת בעולם, אבל לפחות באינסטוש הן בוודאי יקצרו הצלחה כבירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בחרו רקע מעניין וצלמו מגובה העיניים

הבחירה של מידלטון לצלם את ג'ורג', לבוש במעיל בצבע כחול כהה סולידי, על רקע ציור הקיר הססגוני בחצר הגן הוסיפה חיים לתמונה. אבל התפאורה היא לא העניין. הטיפ הכי טוב, הוא להתכופף ולצלם את התמונה בגובה העיניים של הילד ולתת לו לפעול במרחב ולתקשר איתכם באופן טבעי. לא כדאי לביים את הילד את הילד, אם תתנו לו יותר מדי הנחיות והוראות התוצאה תהיה תמונות לא טבעיות.

הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט, יוני 2015. רויטרס
נסו לשחק עם הצמצם/רויטרס

שימו את הפוקוס על הילד

בתמונות של שרלוט שצולמו על ידי מידלטון, ניתן להבחין שהרקע לתמונה מעט מטושטש – דבר שמגביר את הפוקוס על התינוקת ומבליט את נוכחותה בפריים. נסו ליישם את הטכניקה הזאת, המכונה "צמצם מקסימלי", שמכניסה יותר אור מהרגיל לעדשת המצלמה. ניתן לעשות זאת באמצעות תפריט ההגדרות במצלמה. אם אתם מצלמים באמצעות הסמארטפון, בחלק מאפליקציות הצילום קיימת אפשרות של tilt shift או lens blur, שיוצרות אפקט דומה.

הנסיכה שרלוט בת חצי שנה, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נובמבר 2015. הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית, צילום מסך
תאורה טבעית ופוקוס על הילדים/צילום מסך, הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית

חפשו את האור

מידלטון משתמשת בתאורה טבעית בתמונותיה, וזה עושה את כל ההבדל. שימוש בפלאש של מצלמה רגילה או בפלאש של האייפון זה מתכון לתמונות גרועות. התוצאה יכולה להיות עיניים אדומות, גוונים לא ברורים בשיער וצבעים לא מציאותיים. נסו למצוא פינה בבית שמוארת באור טבעי, או צאו עם הילדים לשחק בגינה או בפארק, וצלמו אותם תוך כדי.

הנסיך וויליאם והנסיך ג'ורג' בחגיגות ההטבלה של הנסיכה שרלוט, יולי 2015. AP
יש פרצופים שחייבים לתעד/AP

צלמו יותר תמונות ממה שנראה לכם שצריך

התמונה הממיסה של שרלוט משחקת עם בובת הפרווה שלה ככל הנראה צולמה במסגרת "פרץ תמונות". הכוונה ללחיצה רצופה על כפתור הצילום (במצלמה או בסמארטפון) שמובילה לצילום של הרבה תמונות ברצף ובמהירות. זה יסייע לכם לתפוס את כל החיוכים והפרצופים החמודים שהילדים עושים, בלי לפספס שום פריים.

הנסיכה שרלוט בת חצי שנה, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, נובמבר 2015. הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית, צילום מסך
אל תכפו על הילדים סיטואציות מבויימות/צילום מסך, הפייסבוק של משפחת המלוכה הבריטית

צלמו את מה שיש

אל תכפו על הילדים סיטואציות מלאכותיות. נכון שאם תצליחו לצלם את הילדים עומדים בגשם חנוטים במעיל, כפפות, כובע סרוג, מגפיים ומטריה זאת תהיה תמונה מהממת. אבל אם הילדים יתנגדו ולא ירגישו בנוח – אין מצב שתצליחו להוציא תמונה נורמלית. חוץ מזה, שאם תעשו את זה באופן שגרתי, אתם סתם תגרמו לילדים שלכם לשנוא את המצלמה. במקום זה, פשוט תתרגלו להחזיק את המצלמה בהישג יד, כך שאם תתעורר באופן טבעי סיטואציה ראויה להנצחה, תוכלו לשלוף אותה ולתעד בקליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully