וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים ממליצים: כך תגיעו לאורגזמה בזמן שאתן ישנות

15.12.2015 / 12:21

ההתבגרות מלחיצה אתכן? קבלו חדשות מנחמות: מחקרים מצאו שנשים חוות יותר אורגזמות בזמן שינה כשהן בשנות ה-40 לחייהן. חוקרים ממליצים על טיפים שיעזרו לכן לחוות את התופעה המאוד מהנה הזאת - אז שלפו מחברות ורשמו לעצמכן

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון - הבחורה שעושה אורגזמה למוח

להתעורר באמצע הלילה מאורגזמה אולי נשמעת לכם כמו פנטזיה רחוקה - אבל מתברר שהתופעה נפוצה יותר משנדמה לכן, בנות. מתברר ש-37 אחוזים מהנשים יחוו אורגזמה בשינה עד גיל 45, כך לפחות עולה מנתוני המחקרים שנעשו עד כה בנושא.

"אורגזמת שינה" - מצב שבו נשים גומרות מתוך שינה ללא שימוש במגע מיני - מתרחש בעיקר אצל נשים בשנות ה-40 וה-50 לחייהן. ג'ייד, בת ה-24, סיפרה למגזין Broadly שנשים בגילאים הללו עלולות לחוות אורגזמות שינה כמה פעמים בשבוע, "זה כמו לקבל מתנה מהמוח שלך" היא תיארה את ההרגשה.

אילוסטרציה. ShutterStock
להתעורר משינה עמוקה באורגזמה/ShutterStock

מומחים טוענים שיש כמה דרכים להגדיל את כמות "אורגזמות השינה" אצל נשים - אז אם תרצו לחוות בעצמכן את התופעה המהנה הזאת, כדאי שתרשמו: שינה על הבטן, עייפות גדולה במיוחד, מחשבות קינקיות לפני שינה וחוסר אורגזמות לזמן מה - כל אלו יגבירו סיכויים לאורגזמת שינה. "יש סיבה טובה להאמין שאורגזמות בזמן שינה אינן למעשה תוצאה של גירוי איבר המין - אלא נוצרות במוח", כך נכתב במדריך הפתרון לאורגזמה.

ד"ר דבי הרבניק, עוזר פרופסור באוניברסיטת אינדיאנה, סיפר ל-Broadly שהגיל משחק תפקיד חשוב בתדירות התופעה הזאת, "עם הגיל והניסיון, קל יותר להגיע לאורגזמות. אנו רואים שנשים בגילאי ה-30 וה-40 חוות אורגזמה יותר מנשים צעירות". חלומות נעימים.

עוד באותו נושא

הפטריה שנראית כמו איבר מין גורמת לנשים אורגזמה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully