וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בת 11 יילדה את אמה, והלכה לביה"ס

1.11.2015 / 9:00

קייטלין בורק היא כנראה הילדה הכי קול בבריטניה – כשלאמה ירדו המים בבית, היא סייעה ליילד אותה בהדרכת הפרמדיקים שהיו על קו הטלפון, שיחררה את חבל הטבור שנכרך סביב התינוקת ואפילו הספיקה להגיע בזמן לביה"ס

צילום מסך

קייטלין ברק היא אולי הילדה הכי קול ששמענו עליה לאחרונה – בגיל 11, לא רק שהיא סייעה ליילד את אמה שכרעה ללדת במפתיע, אלא שלאחר מכן היא עוד הספיקה להגיע לבית הספר ואפילו לא איחרה לשיעור הראשון.

הכל התחיל בבוקר אחד בשבוע שעבר, כאשר לאמה של קייטלין טארה נייטלי ירדו המים בפתאומיות, זמן קצר לאחר שבן זוגה יצא לעבודתו. קייטלין, שהיא הבכורה מבין 5 הילדים בבית, הבינה שהיא חייבת לקחת את העניינים לידיים. היא התקשרה לאמבולנס, אבל הלידה התקדמה מאוד מהר. בעזרת הפרמדיקים שתדרכו אותה בטלפון, יילדה קייטלין את אמה ואף שיחררה את חבל הטבור שנכרך סביב התינוקת.

לאחר שעה קלה הגיעו הפרמדיקים לבית המשפחה, וקייטלין פשוט המשיכה בשגרת יומה – לקחה את התיק והלכה לבית הספר. כמו בכל יום. כעת, היא אומרת שהיא רוצה להיות מיילדת כשתגדל.

קייטלין בורק סייעה ליילד את אמה שכרעה ללדת בביתן. דיילי מייל, צילום מסך
קייטלין, אמה והתינוקת החדשה/צילום מסך, דיילי מייל

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully