וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים גונבים את ההצגה: הסרטונים הוויראליים של שנת 2015

7.12.2015 / 9:00

הרדמת תינוקות עם טישיו, ילדים שמפחדים מהצל של עצמם, תינוקות עושים קקי בסלואו-מושן ואמא אחת שלא בוחלת בחשמול הילד שלה כדי להביא לייקים - הסרטונים הוויראליים ששברו את האינטרנט ב-2015

צילום מסך

ילדים ותינוקות הם שניים רק לחתולים, כשזה מגיע לסרטונים ויראליים. מדי שנה אנחנו מופגזים באינספור סרטונים ממיסים / קורעים / מרגשים (מחק את המיותר) של ילדים מתוקים במיוחד שלהוריהם היתה התושיה לשלוף סמארטפון ולתעד את השטיקים שלהם – על מנת שכולנו נוכל להנות וגם לשתף על קיר הפייסבוק שלנו או בוואטסאפ של הגן.

אספנו את 7 הסרטונים המובחרים שכבשו את הרשת ואותנו בשנת 2015:

1. הילדה שמפחדת מהצל של עצמה
קיה הפעוטה בסך הכל הידסה לה במגרש החניה כשהבחינה ביצור כהה ומפחיד שעוקב אחריה ומחקה את תנועותיה – הצל שלה! קיה הקטנה נבהלה מאוד וניסתה להמלט, אך היצור המשונה לא הניח לה. ולא רק שאמא שלה לא נחלצה לעזרתה, היא פשוט עמדה שם וצילמה את הכל בטלפון הנייד שלה! את הסרטון המשעשע הזה העלה מארק גיי'קובס, אביה של קיה לפייסבוק ועד מהרה הוא הפך ויראלי. עד היום הוא זכה ליותר מ-31 מיליון צפיות ואלפי שיתופים.

2. הכינו את הממחטות: שיטה חדשה להרדמת תינוקות

סרטון קצר שהופץ ברשתות החברתיות הצית תקווה גדולה בלבבות הורים ברחבי העולם, כשהציג שיטה חדשה וקלה במיוחד להרדמת תינוקות: רפרוף עדין על פניהם עם ממחטת נייר. בסרטון נראה תינוק חייכן שאביו מרפרף על פניו עם ממחטת טישיו מספר פעמים והוא מיד שוקע בתנומה מתוקה. כל ההורים העייפים וטרוטי העיניים מיהרו לשתף את הסרטון והוא הפך לתופעת רשת של ממש. אגב, ניסיון ליישם את השיטה בבית הוביל לרוב לתוצאות קצת פחות פוטוגניות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

3. תינוקות עושים קקי בהילוך איטי

עשיית קקי היא אחת הסיטואציות שמוציאה מתינוקות את הפרצופים הכי מצחיקים/חמודים שלהם. תוסיפו לזה סלואו-מושן ומוזיקת רקע דרמטית וקיבלתם את אחד הסרטונים הכי מצחיקים שתראו בזמן הקרוב.

4. 6 אחים פוגשים את אחותם התינוקת לראשונה

כשרובי ג'יין התינוקת נולדה, חיכו לה בבית 6 אחים גדולים. במהלך לא פחות מגאוני, החליטו ההורים לתעד את המפגש הראשון של כל אחד מהאחים, בני שנתיים עד 13, עם אחותם הקטנה ואת תגובותיהם החמודות. התוצאה: מתוקה בטירוף.

5. ופרס האם הרשלנית לשנת 2015 מוענק בזאת ל...

במבט ראשון נראה שזה פשוט עוד סרטון חמוד של תינוק רוקד ריקוד מצחיק באמבטיית קצף. אבל אז נופל האסימון – אמו של התינוק משתמשת במקציף חשמלי כדי לעשות לו בועות באמבטיה. מכשיר חשמלי. באמבטיה. בזמן שהתינוק שלה בתוך המים.

6. הילדה שרוצה למכור את אחיה לחנות חיות

כל מי שאי פעם נולדו לו אח או אחות קטנים היה שם: הם מעצבנים, הם מציקים והם דורשים המון תשומת לב. אז למה לא למכור אותם בעצם?? ילדה אחת לקחה את הרעיון של להיפטר מאחיה הקטן צעד אחד קדימה, ושיתפה את אביהם בתכנית הכלכלית המבריקה שהגתה. לזה אנחנו קוראים ראש לעסקים!

7. הבן בחר בובת ברבי, כך האבא הגיב:

התנסויות מגדריות של ילדים הן חלק טבעי מההתבגרות שלהם, והן נפוצות למדי. אבל למרות זאת, פעמים רבות הדבר מזמן להורים – ובמיוחד לאבות, התמודדות לא פשוטה. לאבא אחד, שהילד שלו מעדיף בובות ברבי על פני משחקים אחרים, התגובה דווקא היתה מאוד טבעית. הסרטון של האבא שמעודד את בנו ומבטיח לו ולאחיו הקטן שהוא תמיד יגבה ויתמוך כל בחירה שלהם, ושהם יכולים להיות מי שהם רוצים ולאהוב מי שהם רוצים – כבש לבבות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully