וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האישה שחיבקה חצי מיליון חיילים, מקבלת אותם בחזרה

26.11.2015 / 13:30

כבר למעלה מעשור שאליזבת לירד מחכה בשדה התעופה בטקסס עם מטרה אחת – לחבק את החיילים האמריקאים שנוסעים לאזורי מלחמה. כעת, כשהיא נכנסה לאשפוז בעקבות מחלת הסרטן - הם באו להחזיר לה טובה

מערכת וואלה!

ב-12 השנים האחרונות, אליזבת לירד מחכה בשדה התעופה בטקסס עם מטרה אחת – לחבק את החיילים האמריקאים שנוסעים לאזורי מלחמה. ההערכה היא כי בעשור האחרון לירד חיבקה כמעט חצי מיליון חיילים.

בשבועות האחרונים אליזבת לא הופיעה בשדה התעופה, כי הייתה עסוקה בקרב משלה - במחלת הסרטן. מתברר שלירד מתמודדת עם סרטן השד כבר למעלה מעשור ולאחרונה היא נכנסה לאשפוז עקב הרעה במצבה.

ברגע שהחיילים שמעו על מצבה הבריאותי הם החליטו להחזיר לה טובה. קרוב למאה אלף דולרים נתרמו במסע מימון להוצאותיה הרפואיות, אבל זה לא הכל. חיילים רבים הגיעו לבקר אותה בבית החולים והחזירו לה חיבוק. לפי איך שזה נראה, החיבוקים עבדו ואליזבת שוחררה לפני כמה ימים מבית החולים עם בקשה אחת – לחזור ולחבק את החיילים.

סיפור בדקה- האישה המחבקת. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אליזת ואחת החיילות/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully