וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: התחפושת שהרגיזה את האנורקסית

29.10.2015 / 12:44

תחפושת היתולית בשם "אנה-רקסיה", שנמכרת בחנויות בארה"ב, עוררה את זעמה של צעירה הסובלת מאנורקסיה. בתגובה, היא פרסמה פוסט ותמונות כדי להראות לגולשים איך אנורקסיה נראית באמת

צילום מסך

מי רוצה להתחפש לאנורקסית? בשנים האחרונות נמכרת בחנויות בארה"ב, לקראת חג ליל כל הקדושים, תחפושת בשם "אנה-רקסיה". תחפושת במראה שלדי, ששמה הוא משחק מילים על הפרעת האכילה אנורקסיה נרבוזה. ג'סי דווין, בת 26 מפלורידה החליטה להראות לאנשים איך אנורקסיה נראית באמת.

דווין פרסמה פוסט בטאמבלר, שבו שיתפה את הגולשים בחוויות ובתמונות ממאבקה ארוך השנים באנורקסיה, שהביא אותה לא פעם לסף המוות. "רוצים להתחפש לאנורקסים? עדיף שתתלבשו כמו זומבי או ערפד – כי שליש מאיתנו ממילא מתים", כתבה בפוסט, שזכה מאז לאלפי שיתופים והפך לוויראלי.

מאז פרסום הפוסט, לפני שנתיים הספיק מצבה של דווין להשתפר מעט. היא השתחררה מבית החולים, התחתנה ואף נכנסה להריון. כיום היא נמצאת בחודש השביעי להריונה, אך למרבה הצער מלחמתה בהפרעת האכילה לא הסתיימה והיא אושפזה שוב, במטרה לשמור על בריאותה של התינוקת שברחמה.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully