וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: חייה של פגה במשקל חצי קילו ניצלו בזכות שקית סנדוויץ'

22.10.2015 / 12:00

פיקסי גריפית'ס-גרנט נולדה בשבוע ה-28 במשקל 498 גרם. מיד עם לידתה הרופאים עטפו אותה בשקית סנדוויצ'ים, שסייעה לה לשמור על חום גופה ודימתה את תנאי הרחם

צילום מסך

כשפיקסי גריפית'ס-גרנט מבריטניה נולדה היא שקלה פחות מחצי קילו וסיכויי ההישרדות שלה לא היו מזהירים. היא אמנם נולדה בניתוח קיסרי והיתה מוקפת במיטב הרופאים ובציוד רפואי מתקדם, אך מה שהציל את חייה היה דווקא שקית סנדוויץ' פשוטה מרשת המרכולים טסקו.

בעת לידתה, גודלה של פיקסי היה קטן יותר מכף ידה של אמה, שרון. הרופאים נאלצו ליילד אותה בשבוע ה-28 – כשלושה חודשים לפני המועד, משום שהתינוקת לא קיבלה מספיק מזון ברחם. פגים שנולדים בשבועות מוקדמים חשופים במיוחד להיפותרמיה, ורופאים גילו ששקיות סנדוויץ' מהסוג שניתן למצוא בכל סופר, מסייעות להם לשמור על חום גופם ומדמות את תנאי הרחם. גודלן הקטן של השקיות, הופך אותן לאידיאליות לעיטוף פגים.

פיקסי הקטנה עברה אשפוז ממושך בפגייה עד שהתחזקה ועלתה במשקל. וכיום, בגיל 5 חודשים, היא שוקלת קצת פחות משלושה וחצי קילוגרמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיקסי גריפית'ס-גרנט ואמה שרון לאחר הלידה, וכיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully