וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: תרגלה יוגה ברכבת התחתית ונעצרה

15.10.2015 / 12:00

הולי בנטלי, בת 27 מווירג'יניה נעצרה לאחר שביצעה תנוחות יוגה מסוכנות על פסי הרכבת של הרכבת התחתית בעיר וושינגטון. וזו לא הפעם הראשונה שהיא תירגלה יוגה במקומות מוזרים ומסוכנים

מערכת וואלה!

יוגה נחשבת לאחד מסוגי הספורט הפופולריים והמגוונים בעולם, אבל הצעירה הזו לקחה את זה צעד אחד קדימה. אולי אפילו קדימה מדי. הולי בנטלי, בת 27 מווירג'יניה נעצרה לאחר שביצעה תנוחות יוגה מסוכנות על פסי הרכבת של הרכבת התחתית בעיר וושינגטון.

מצלמות האבטחה כבר תפסו אותה לפני כמה חודשים, אבל רק כעת מתפרסמות התמונות לקראת פתיחת הדיון בעניינה בבית המשפט. לדברי המשטרה, בנטלי, סיכנה לא רק את חייה אלא גם את חייהם של הנוסעים, כשכמעט מעדה על הפסים החשמליים.

לא מדובר בפעם הראשונה של בנטלי, ופרופיל האינסטגרם שבבעלותה כולל תמונות שלה מבצעת תנוחות יוגה מסוכנת במקומות שונים ומשונים ברחבי העולם. כעת, אחרי שנתפסה על ידי המשטרה עושה עמידת ידיים מסוכנת, אולי כדאי שהיא תחזור למזרן.

יוגה על פסי הרכבת- סיפור בדקה. מערכת וואלה!
סיכנה את עצמה ואחרים/מערכת וואלה!
יוגה על פסי הרכבת. אינסטגרם, צילום מסך
מתרגלת במקומות שונים ברחבי העולם/צילום מסך, אינסטגרם

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully