וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: איש שסובל מעודף משקל סולק מבית החולים כי הזמין פיצה

13.10.2015 / 7:45

סטיבן אסנטי בן ה-33 הפך לאחרונה לכוכב רשת. הסיבה - הוא שוקל 360 קילוגרם. לאחרונה הוא נכנס לבית החולים כדי לעבור דיאטה קפדנית, אבל טלפון קטן שעשה שינה את התוכניות

ShutterStock

בתי חולים הוקמו על מנת לטפל באנשים עד שיבריאו, אבל במקרה של הסיפור הבא הרופאים החליטו לא להמתין לפני שהם משחררים את החולה.

סטיבן אסנטי בן ה-33 הגיע לבית החולים ברוד איילנד כשהוא שוקל 360 קילוגרם. הרופאים הכניסו אותו לאשפוז ושמו אותו תחת דיאטה קפדנית, במסגרתה התחיל לרדת במשקל. אחרי כמה ימים אסנטי, שסובל ממקרה קיצוני של השמנת יתר, הזמין פיצה לחדרו. זאת הייתה סיבה מספקת עבור הרופאים שטיפלו בו לשחרר אותו לביתו, פשוט כי לטענתם הוא לא עמד בתנאי האשפוז.

אסנטי הודה שהוא סובל מהתמכרות קשה לאוכל וכעת הוא מבקש מבית חולים אחר להסכים לקלוט אותו, מפני שהוא נמצא בסכנת חיים. על פי הסטטיסטיקה בארה"ב 1 מתוך 3 אמריקאים סובל מהשמנת יתר והיא הפכה למגפה של ממש ביבשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקל 360 קילוגרם. סטיבן אסנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
פיצה של אורלי פלאי. נמרוד סונדרס
הכל בגלל פיצה/נמרוד סונדרס

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully