וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ילד שהתחפש לאלזה כובש את הרשת. וגם ההורים שלו

9.10.2015 / 7:33

קיידן הנסון בן השלוש ביקש מהוריו להתחפש בהלוואין לנסיכה אלזה מהסרט "שבור את הקרח". התגובה של האב שפורסמה בפייסבוק סחפה אחריה תגובות רבות

צילום מסך

צפו באבא נוסף שהצליח לרגש אותנו

הסרט לשבור את הקרח (Frozen) אומנם יצא כבר לפני שנתיים, אבל הוא עדיין נחשב לאחד הלהיטים הכי אהובים על ילדים ברחבי העולם. לקראת חג ההאלווין שבו ילדים בארה"ב מתחפשים, ממש כמו בפורים, ילד אחד מוירג'יניה, החליט שלא אכפת לו מה כולם חושבים ובחר להתחפש לגיבורת הסרט - אלזה.

האבא של הילד, פול הנסון, לא התרגש והעלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו עם התמונה של בנו, קיידן בן השלוש, והשאר היסטוריה. או יותר נכון היסטריה. התמונה של הילד מחופש לנסיכה גרפה עשרות אלפי צפיות ושתופים, והגיעה לאתרים פופולרים כמו TIME ו-BuzzFeed.

ילד מחופש לאלזה. פייסבוק Paul Henson, צילום מסך
ילד מחופש לאלזה/צילום מסך, פייסבוק Paul Henson

בפוסט שפירסם כתב האב כי "כל מי שמכיר אותנו יודע שבדרך כלל אנחנו נותנים לקיידן לעשות את הבחירות שלו, במידה. ובכן, הוא החליט על תחפושת ליל כל הקדושים. הוא רוצה להיות אלזה. הוא גם רוצה שאני אתחפש לאנה (אחותה של אלזה). החלטתי להיענות לאתגר... המטרה של ליל כל הקדושים היא לתת לילדים להתחזות לדמויות האהובות עליהם. השבוע, קיידן החליט להיות נסיכה".

"למה כשילדה רוצה להתחפש ל"גיבור על" זה חמוד וכשילד מחליט להתלבש כמו נסיכה הוא צריך להתבייש?" שאל האב באחד הראיונות שנתן. "אסור להורים לחנוק את ההגדרות המגדריות של ילדים. אנחנו לא צריכים לפגוע באינדיבידואליות שלהם."

  • עוד באותו נושא:
  • תחפושת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully