וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא הפתיעה את בתה הטרנסג'נדרית עם ההורמונים להם חיכתה

30.9.2015 / 15:10

אם לחמישה ממישיגן העלתה לעמוד הפייסבוק שלה סרטון שבו היא מפתיעה את בתה בת ה-14 בתרופות להן חיכתה שנתיים. כעת היא מקווה שהורים אחרים ילכו בעקבותיה ויקבלו את הילדים כפי שהם

מערכת וואלה!

ילדים שמתמודדים עם שאלות על הזהות המינית שלהם נתקלים פעמים רבות ביחס לא אוהד מהסביבה הכי קרובה. אריקה מייסון ממישיגן היא דוגמה לאיך הורות תומכת נראית ומרגישה.

אריקה היא אם לחמישה ילדים, ביניהם קורי בת ה-14 שהמתינה בשנתיים האחרונות להתחיל טיפול הורמונלי. קורי אומנם נולדה כבן, אבל כבר מאז הלידה העדיפה להתלבש בבגדים של בנות. לפני שנתיים, כשקורי צפתה בסרטון יו טיוב על טרנסג'נדרים, היא הבינה שהיא פשוט נולדה במין הלא נכון.

בסרטון היו טיוב המרגש שהעלתה האם לרשת היא תיעדה את הרגע שבו הפתיעה את בתה עם כדורים המכילים הורמון אסטרוגן נשי, שקורי כה חיכתה להם. "מדובר על נקודת מפנה בחיים שלה", אמרה האם הנרגשת, "ושתינו ידענו את זה באותו רגע".

עכשיו היא רק מקווה שהורים אחרים ילמדו ממנה, וידעו לתמוך בילדים שלהם.

אמא מפתיעה את ביתה הטרנסג'נדרית- סיפור בדקה. מערכת וואלה!
קורי בשיקגו בדרך למרפאה המטפלת בה/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully