וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כושר כשר: קבוצת הקרוספיט שמיועדת לרבנים בלבד

17.9.2015 / 12:15

אנחנו רגילים לראות אותם מלמדים ומתפללים, אבל קבוצת רבנים מארה"ב החליטה שלא די בכך. חברי הקבוצה, שמונה כמה עשרות רבנים, החלו להתאמן בשיעורי קרוספיט מפרכים והם אומרים כי שמירה על הגוף בכושר היא מצווה

צילום מסך

תשכחו מהתדמית שיש לכם על רבנים. הרב האורתודוקסי משה גריי, מניו המפשייר בארה"ב מנסה להפוך את חבריו הרבנים, לתלמידים. אלא שהפעם, מדובר בלימודים מסוג אחר.

הרב גריי, אב ל-7 ילדים, שמכונה crossfitrabbi, מבלה חמש פעמים בשבוע באימוני קרוספיט, כשהמטרה, מלבד חיטוב הגוף שלו, היא גם עזרה לעמיתיו הרבנים. לשם כך הוא הוא השיק פרויקט כושר ראשון באוניברסיטת דרטמות' שכולל 30 מתאמנים ובני משפחתם. לדברי חברי הקבוצה, התורה והיהדות שמות דגש על טיפול בגוף מכיוון שזו מתנה שניתנה לנו על ידי אלוהים.

אבל זו לא הסיבה היחידה. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצאו כי אנשי דת ומדריכים רוחניים נמצאו בסיכון גבוה להשמנה בהשוואה למקצועות אחרים. חלק מהסיבות לכך הן שכר נמוך, שעות ארוכות ולחץ. ואולי זה בכלל אשמת המסורת וערבי החג הרבים שמזמנים לנו ארוחות עמוסות במשפחה ובקלוריות.

Crossfitrabbi. עמוד האינסטגרם crossfitrabbi, צילום מסך
הרב משה גריי בשיעור קרוספיט/צילום מסך, עמוד האינסטגרם crossfitrabbi

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • קרוספיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully