וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולדת ורוקדת: האישה שמצאה פיתרון לצירי הלידה

23.8.2015 / 11:30

בעלה של יוקי צילם אותה רוקדת באמצע צירי הלידה שקיבלה בבית החולים. הסרטון הביתי שהיה אמור לתעד את הרגעים עבור בני משפחה וחברים הפך ויראלי ואפילו בבית החולים אומרים שמדובר בפיתרון טוב לכאבים שגורמים צירי הלידה

צילום מסך

כאשר יוקי נישיטאזווה ביקשה להקל על צירי הלידה שהתחילו לתקוף אותה, היא לא קיבלה זריקת אפידורל, אלא פשוט התחילה לרקוד.

יוקי בת ה- 36 הגיעה לבית החולים לנשים בבוסטון, ובזמן שחיכתה עד שהמים שלה ירדו והיא תהיה מוכנה ללידה היא רקדה לצלילי השיר "Tootsee Roll". בעלה קונל קלויד, תיעד את הרגעים במצלמת וידאו כדי לשתף עם החברים שלהם ולהראות לביתם בת השנתיים. אבל לאינטרנט יש חוקים משלו, והסרטון הפך ויראלי בימים האחרונים וצבר כבר מיליוני צפיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוקי וקוג'י. נולד בריא אחרי שהיריון קודם לא צלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסיח את הדעת מהכאב

"זה חגיגה של החיים מבחינתנו", אמרה יוקי בראיון שפורסם איתה בדף הפייסבוק של בית החולים. "איבדתי את הבן שלי לפני ההיריון הזה כשהייתי בהיריון 23 שבועות. כשאיבדנו אותו הבטחתי לעצמי שאעשה כל דבר כדי ללדת ילד בריא". ואכן קוג'י, בנם של השניים, היא מטוקיו והוא מממפיס, נולד ביום חמישי האחרון במשקל של שני קילוגרמים ו-800 גרם.

ד"ר ביל קאמן, מנהל מערך ההרדמה בבית החולים לנשים בו יוקי ילדה, הסביר כי הריקוד יכול להיות מועיל בהקלה על הכאבים, כי הוא פשוט מסיח את דעתה של היולדת מעוצמת הצירים.

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully