וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידה המצטיינת בשיעור הקרוספיט - בת 80 מברוקלין

23.8.2015 / 8:00

עכשיו כבר באמת נגמרו התירוצים. טנס טיליט בת ה-80 הצטרפה לקבוצת אימון קרוספיט אחרי מות בעלה, והיא נותנת דוגמה להמון צעירים עצלנים. איך היא עושה את זה?

מערכת וואלה!

כשאתם מדמיינים שיעור קרוספיט אתם ודאי רואים בעיני רוחכם גבר או אישה צעירים ושריריים מזיעים בחדר הכושר. ובכן, קונסטנס טיליט בת ה-80 מברוקלין היא ההיפך הגמור מכל מה שציפיתם. טיליט שהצטרפה לקבוצת אימון של הספורט הכי פופולארי עכשיו בעולם, עשתה זאת לאחר מות בעלה. לדבריה, הזיכרון שלו הוא הדלק שלה והוא נמצא איתה בכל רגע נתון
.
ואם חשבתם שהגיל שלה נותן לה הנחות באימונים, תתפלאו. טיליט, שעברה שתי החלפות של מפרקי ירך וברך, נושאת שקי חול ומשקלים כבדים וקופצת מתי שצריך. כבונוס, היא אפילו השילה ממשקלה 20 קילוגרמים בשנה האחרונה. אז אם חיפשתם תירוצים למה שוב אין לכם כוח ללכת לחדר הכושר, הם ככל הנראה נגמרים כאן.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully