וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחים בחלב: הניקה את הבן של חברתה - ועוררה סערה

12.8.2015 / 9:06

בין אם אתם מאלה שמתנגדים להנקה בציבור ובין אם תומכים, הסיפור הבא לא ישאיר אתכם אדישים. ג'סיקה אן קולטי מניו ג'רזי בארה"ב חושבת שאתם מגזימים

האמא שהניקה את הבן של חברתה עוררה סערה/מערכת סיפור בדקה

אם חשבתם שהנקה בציבור היא הנושא הכי שנוי במחלוקת כשמדובר באימהות, שמעו את הסיפור הבא. אמא מניו ג'רזי עוררה סערה כשפרסמה תמונה שלה מניקה את התינוק שלה - וגם את זה של חברתה. ג'סיקה אן קולטי, בעלת בלוג הנקה, סיפרה ששני הילדים הם "אחים בחלב", מכיוון שהאימהות מבלות שעות רבות ביחד בעבודתן.

התגובות לפוסט לא איחרו לבוא, ולצד האימהות התומכות שהגדירו את המעשה כ"מדהים" ו"טבעי", אחרים תהו מה האמא השנייה חושבת על כל זה, וטענו כי הנקה היא קשר מקודש בין אמא לתינוק שלה, ושלה בלבד.

ג'סיקה סיפרה שהיא מניקה את תינוקה של חברתה כבר מאז שהיה בן 5 חודשים, וכי אמו מאוד מרוצה מהסידור מכיוון שהיא התקשתה להניק בעצמה. כעת רק נותר לראות אילו השפעות, אם בכלל, יהיו על הילדים בעתיד. אנחנו מנחשים שגם אם ההנקה לא תזיק להם, הפרסום יעשה את העבודה.

האמא שהניקה את הבן של חברתה עוררה סערה. Reddit, צילום מסך
התמונה שהציתה את הסערה/צילום מסך, Reddit

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully