וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפה על עצמה: כתבתנו ניסתה לעוף על טרפז

11.8.2015 / 9:48

במסגרת סדרת הכושר של וואלה! בריאות לקיץ, שלחנו את רחלי רוטנר להתאמן על הטרפז הלולייני בפארק יקום. אלא שבאמצע היא חטפה פחד גבהים והאייטם כמעט התבטל. האם היא הצליחה להתגבר על הנורא מכול?

צלם: דייב שחר, עורך: רן צימט

אימוני כושר לא חייבים להיות צעידה משמימה על הליכון בג'ים. לכבוד הקיץ, שלחנו את כתבתנו רחלי רוטנר לסדרה של התנסויות בענפי כושר שונים ומשונים - היא כבר גלשה ביבשה עם רוני דואני, עשתה סלטות ביוגה אווירית, טסה על סקייטבורד בסקייטפארק וחושמלה באימון X-BODY. אבל שום דבר לא הכין אותה לקראת האימון המבהיל מכל: קפיצה בטרפז.

בלב פארק יקום שוכן לו בית ספר לקרקס, שם תמצאו את "הטרפז המעופף העברי" - עליו יכול כל הדיוט ללמוד להתעופף כמו בקרקס. המדריכים שם מבטיחים שתרגולי טרפז משפרים את היציבה, את הגמישות ומחזקים את חגורת הכתפיים, הבטן והגב, שלא לדבר על הכיף שבהתעופפות עצמה. זה נשמע מבטיח, ורחלי התייצבה ללא מורא להגשמת המשימה.

רחלי רוטנר על מתקן הטרפז המעופף העברי. דייב שחר, צילום מסך
רחלי רוטנר על מתקן הטרפז המעופף העברי/צילום מסך, דייב שחר

אלא שאי שם על קרש הקפיצה, קרה לכתבתנו הנועזת משהו מביך: היא חטפה רגליים קרות. במשך כמעט שעתיים היא צרחה והתפתלה, ירדה וחזרה, התחרטה ובכתה, ביטלה את האייטם וחידשה אותו לסירוגין. המדריכים, ספי מויאל וענבל רזניק, לא ויתרו והעלו אותה שוב ושוב חזרה למתקן, מה שתוגמל רק בעוד צרחות ואיומי התפטרות. האם הצליחה רחלי לבצע לבסוף את הקפיצה, או שהכתבה תסתיים באילוסטרציה של לוליינים מהונגריה שעליהם מודבק הפרצוף של רחלי בפוטושופ? צפו בתיעוד המרגש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רחלי רוטנר על מתקן הטרפז המעופף העברי. דייב שחר, צילום מסך
רחלי רוטנר על מתקן הטרפז המעופף העברי/צילום מסך, דייב שחר
  • עוד באותו נושא:
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully