וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר משפחתי: כך תעזרו לילדים להסתרק בלי כאבים

3.8.2015 / 14:15

איך מתירים את סבך השיער הפרוע? כל הטיפים שאתם חייבים להכיר לסירוק שיער בלי דמעות

סופר פארם

עוד רגע חוזרים שוב לבית הספר ונכנסים שוב לשגרת הבוקר: מכינים סנדוויצ'ים, אורזים ילקוטים, מתלבשים, מסתרקים ויוצאים לעוד יום לימודים. יש ילדים שבשבילם השלב האחרון – שלב התסרוקת - קצת יותר מסובך: קשה וכואב להתיר את הקשרים. שוחחנו עם איריס כהן, רוקחת ברשת סופר?פארם, על הפתרונות האפשריים לבעיה.

שמן טוב

אחרי חפיפת השיער בשמפו השתמשו במרכך. כדי שהשיער יהיה נגיש יותר לסירוק אפשר לשמן אותו בשמן ארגן, בשמן פשתן, בשמן חוחובה או בשמן אובלפיחה. "2?3 טיפות שמן עושות את העבודה ומונעות את תלישת השיער". אומרת כהן, מלבד מרכך ושמנים למיניהם אפשר להשתמש גם בקרם לחות או בתרסיסים לסירוק קל.

נגבו את השיער בבד

המגבת שוברת את השערה. במקום לנגב את השיער במגבת השתמשו בחולצה ישנה או בכל פיסת בד אחרת וספגו בה את המים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האביזרים הנכונים

לפעמים כל מה שדרוש הוא שינוי המסרק או המברשת. המברשת Wet Brush מבית Life, למשל, תעשה לכם ולילדים חיים הרבה יותר קלים. למברשת סיבים חכמים שגמישותם משתנה בהתאם להתנגדות השיער. פרימת הקשרים מתאפשרת ללא משיכה, ללא תלישה וללא שבירת השיער. מומלץ להשתמש בה כשהשיער רטוב - לאחר המקלחת, לאחר הרחצה בים או בבריכה. היא פורמת את הקשרים הסבוכים ביותר בקלות ובמהירות. וחוסכת זמן רב בהתארגנות לשינה בערב או ליציאה מהבית בבוקר.

קשרי משפחה

התחילו את הסירוק בקצה השיער וסרקו בעדינות במעלה השיער. סביר שכשתגיעו לאזור הקשר המצב כבר לא יהיה גרוע כל כך. אם אפשר, התחילו מהאזור הקרוב ביותר לעורף ולאט לאט צאו החוצה, למעטפת החיצונית של השיער. אחזו בשיער שאתם מסרקים, בנקודה הקרובה ביותר לאזור המסורק.

לאט לאט ובסבלנות

אל המשימה הזו חייבים לגשת בסבלנות. ככל שתסרקו לאט יותר, כך תסיימו במינימום נזקים. כשאתם ניגשים למלאכת סירוק השיער של הילדים קחו נשימה עמוקה וקחו בחשבון שייתכן שהמשימה תימשך דקות ארוכות. זכרו גם שלא יקרה כלום אם הילדים יצאו מהבית או ילכו לישון עם כמה קשרים בשיער. תמיד אפשר לנסות להתיר אותם מחר או מחרתיים.

לפרטים נוספים על מברשת Wet Brush לחצו כאן

תוכן פרסומי
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully