וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סיפורו של הנער שאלרגי לכל סוגי המזון

3.8.2015 / 13:59

אלכס ויסקר בן ה-19 סובל מאלרגיה נדירה כמעט כל חייו הבוגרים, מה שגורם לכך שהוא אינו יכול להכניס דבר לפיו. "אני רעב ואני רוצה אוכל כל הזמן, אבל אני יודע שזה לא שווה את זה", אמר

צילום מסך

על אלרגיה לבוטנים ולחלב בוודאי כבר שמעתם, אבל מה לגבי אלרגיה לכל סוגי המזון? אלכס ויסקר בן ה-19 מיוטה שבארה"ב אלרגי לחלבונים במזון, כך שאפילו ביס קטן עלול לגרום לו לכאבי בטן קשים, כאבי ראש, בחילות ואפילו למוות.

כבר 4 שנים שאלכס נאלץ להסתמך על צינורית הזנה שתלווה אותו לשארית חייו. המחלה התגלתה אצלו כבר כשהיה פעוט, אבל במשך שנים רופאים לא גילו ממה הוא סובל. גם היום מחלתו עדיין אינה מוגדרת, אבל הוא לפחות מטופל על ידי רופא מומחה שמצליח להקל עליו.

"אני רעב ואני רוצה אוכל כל הזמן, אבל אני יודע שזה לא שווה את זה", אמר אלכס למגזין פיפל, "אני זוכר את הטעם של אוכל, וזה מספיק לעכשיו". למרות הסיפור האישי הקשה, החיים ממשיכים ואלכס פתח השבוע במסע מימון ללימודי הקולג' העתידיים שלו. שיהיה בהצלחה.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • אלרגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully