וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בול לריאות: הסיגריה החדשה שתחליף את הקפה שלכם

27.7.2015 / 6:26

אחרי שהסיגריות האלקטרוניות כבשו כל חלקה טובה - מגיע שלב השידורגים. חברה קנדית פיתחה "סיגריית קפאין" - כזו ששולחת צמחים ממריצים הישר אל הריאות. הרופאים, כצפוי, לא מתלהבים

קפאין לריאות - אפשר גם בשאיפה/וואלה

אם גם אתם מתקשים למצוא זמן בבוקר לשתות קפה, סיגריה אלקטרונית חדשה שהומצא בקנדה עשויה לסייע לכם להתעורר. המכשיר החדש - שילוב בין סיגריה אלקטרונית ומשאף - שמכיל תמציות של צמח הגווארנה וג'ינסנג העשירים בקפאין, מבטיח לתת את אותה ההרגשה שנותנים קפה ומשקאות אנרגיה, רק שהפעם - ישירות לריאות.

הסיגריה, שעלותה עומדת על תשעה דולרים, מכילה רק שני מיליגרם של קפאין, כשבכוס רגילה של קפה יש כ-100 מיליגרם. למרות זאת, לדברי הממציאים, אחרי 10-20 שאיפות - תקבלו את אותה התחושה.

אף שמדובר על שוק מתפתח בארה"ב, משאפי הקפאין, בדומה לסיגריות האלקטרוניות, מעוררים חשש בקרב רופאים. הסיבה לכך היא שבשל העובדה שקצב הספיגה של הקפאין לזרם הדם בסיגריה הוא מהיר יותר מאשר שתיה שלו, ולכן מתקבלות רמות גבוהות יותר של חומר שממילא לא נחשב בריא בצריכה גבוהה. ואם כל זה נשמע לכם מסובך מדי, אולי כדאי שבכל תמצאו זמן פשוט לשתות קפה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully