וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שק שינה מיוחד מציל פגים במדינות מתפתחות

12.7.2015 / 17:05

בעוד שלפגים במערב יש אינקובטורים שעוזרים להם לשרוד את ההתחלה הקשה, במדינות עולם שלישי הורים נאלצים להסתפק בשמיכות ובקבוקי מים חמים. יוזמה חדשה מבקשת להעניק לתינוקות הקטנים האלה עזרה אמיתית

מערכת וואלה!

הרגע הכי מסוכן בחייו של כל תינוק הוא רגע הלידה, והוא מסוכן הרבה יותר עבור תינוקות שנולדים לפני הזמן, בעיקר אם זה קורה במדינות מתפתחות. לתינוקות שנולדים כאן יש אינקובטורים שעוזרים להם לשרוד את ההתחלה הקשה, אבל במדינות עולם שלישי ההורים נאלצים להסתפק בשמיכות ובקבוקי מים חמים כדי לחמם את גופם של התינוקות. אבל זה פשוט לא מספיק.

המצאה פשוטה וחכמה אמורה לסייע למאות אלפי תינוקות כאלה. אימברייס - עמותה ללא מטרת רווח – פיתחה שק שינה קטן ולא יקר שמסייע לשמור על חום הגוף של תינוקות במשך 6 שעות לפחות. החברה פתחה בקמפיין למימון המונים, במטרה לגייס את טוב לבם של הגולשים למטרה טובה. שק השינה הקטן הציל בינתיים 150 אלף תינוקות, וכולנו תקווה שהוא יצליח להציל הרבה יותר.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • פגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully