וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הקעקוע שגורם לאנשים לדבר על דיכאון

9.7.2015 / 12:30

היוזמים של פרויקט "נקודה פסיק" רוצים שאנשים ידברו יותר בפתיחות על דיכאון ועל מחשבות אובדניות, ויש להם דרך יצירתית לגרום להם לעשות את זה

צילום מסך

המאבק בדיכאון, התאבדות והתמכרות הוא ארוך וקשה, ולפעמים הוא מגיע לדרך ללא מוצא. פרויקט חדש בשם "פרויקט נקודה פסיק" מציע לאנשים שסובלים מהמצבים הקשים האלה דרך חדשה להתמודדות.

הרעיון מאחורי הפרויקט הוא פשוט: לצייר או לקעקע סימן של נקודה-פסיק על הגוף כדי להעלות מודעות לבריאות הנפש, ולסמל את הכוח העצום של בחירה בחיים. למה דווקא נקודה פסיק? יוזמי הפרויקט מסבירים שהכוח של סימן פסוק זה נמצא בכך שהוא לא מסיים משפט בצורה סופית, אלא נותן מקום להתחלה חדשה. וזה בדיוק הדבר שאנשים שסובלים מדיכאון צריכים.

הפרויקט התחיל כבר לפני כשנתיים, אבל בשבועות האחרונים הוא צובר תאוצה, בעיקר בטוויטר, והאנשים שעומדים מאחוריו מקווים שהוא יאפשר לאנשים לדבר בפתיחות על דיכאון, ועל המחיר שהוא גובה. וכמובן – גם למצוא את הדרך התגבר עליו.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully