וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: טרנד מזעזע של כוויות שמש "יצירתיות" סוחף את ארה"ב

5.7.2015 / 16:39

הטרנד החדש והמסוכן מקבל כל כך הרבה תשומת לב תקשורתית בארה"ב, שארגוני בריאות מזהירים - כוויות השמש מסוכנות לבריאות ומכפילות את הסיכוי לחלות בסרטן העור

צילום: חדשות בדקה

אף שכולנו מכירים את הסכנות שבחשיפה לשמש, טרנד חדש ומסוכן המכונה "אמנות הכוויות" – עומד ככל הנראה לסחוף את הצעירים הקיץ. איך זה בדיוק עובד? כדי לייצר את הקעקוע הזמני על העור, מורחים קרם הגנה בצורה לבחירתכם ולאחר שהייה בשמש, נוצר מעין קעקוע זמני בצבע אדום לוהט. הבעיה היא שכדי להשיג את האפקט האדמדם, נוהגים הצעירים לבלות זמן ממושך בשיזוף, ללא קרם כמובן – מה שמגביר את הסיכון הבריאותי.

הטרנד החדש קיבל הרבה מאוד סיקור בתקשורת האמריקאית. עד כדי כך שהוא חייב את ארגוני הבריאות במדינה לתת לו מענה. הקרן לסרטן העור פרסמה הצהרה לפיה כוויות השמש גורמות לנזק ב-DNA , מזרזות את הזדקנות העור ומעלות כאמור את הסיכון לסרטן. לפי ההצהרה, חמש כוויות שמש במהלך החיים יכפילו את הסיכון לחלות בסרטן העור.

#sunburnart anarquia i crema solar factor 50

A photo posted by Some mothers do 'ave 'em (@kingkongkarma) on

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully