וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: נערה בת 17 מגלה - איך זה מרגיש להיות בתרדמת?

2.7.2015 / 13:35

קלייר ויינלנד כבר עברה 35 ניתוחים ב-17 שנות חייה בגלל מחלת הסיסטיק פיברוזיס שממנה היא סובלת. אחרי הניתוח האחרון שלה היא הוכנסה לתרדמת, כדי שגופה יצליח להתגבר על זיהום שקיבלה. כעת היא מספרת איך זה מרגיש להיות בצד האפל

סיפור בדקה: נערה שהתעוררה מתרדמת מספרת איך זה מרגיש/מערבת וואלה! NEWS

לא רבים יכולים להגיד שהם הסתכלו למוות בעיניים ועוד חזרו לספר על זה. קלייר ויינלנד, נערה בת 17 מארה"ב שחולה בסיסטיק פיברוזיס, שהתה במשך שבועיים במה שנקרא תרדמת רפואית - מצב עמוק של חוסר הכרה שמושג באמצעות חומר הרדמה. את החזיונות והקולות שהיא שמעה במהלך התרדמת היא בחרה לשתף עם העוקבים שלה.

אחד הדברים המעניינים שקלייר סיפרה היה כי למרות שהייתה במצב של חוסר הכרה היא הצליחה לזהות את הסובבים אותה ואף לשמוע את כל מה שקורה בחדר, רק בצורה מעט מעוותת. לדבריה היא ניסתה לענות להם, אבל התברר לה אחר כך, כשהתעוררה, שהיא בעצם לא אמרה דבר. את החזיונות שחוותה, שכללו הרבה נופים של אלסקה - מדינה שכלל לא הייתה בה מעולם, התברר לה שהיא חייבת לשקיות הקרח שהונחו על רגליה כחלק מהטיפול הרפואי.

נערה מספרת איך זה להיות בתרדמת. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
קלייר ויינלנד בתקופת האישפוז שלה/מערכת וואלה!, סיפור בדקה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלייר ויינלנד ומשפחתה בחדר בית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מהטיפול. שקיות קרח על הרגליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • תרדמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully