וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה מתה מהתקף לב אחרי שלא הלכה לשירותים חודשיים

2.7.2015 / 16:00

נערה בריטית שסבלה מבעיות מעיים ומפוביה לבתי שימוש מתה לפני כשנתיים לאחר שלקתה בליבה. השבוע התפרסמו תוצאות הנתיחה לאחר המוות שנערכו לה, ונמצא כי עם טיפול נכון מותה היה יכול להמנע

אישה יושבת בשירותים. ShutterStock
היה ניתן לפתור את הבעיה בקלות/ShutterStock

אמילי טיטרינגטון בת ה-16 מאנגליה מתה מהתקף לב. סיבת המוות אומנם אינה רגילה בהתייחס לגילה הצעיר, אבל הגורם לה הוא אף יותר מוזר. אמילי סבלה מפוביה לשירותים ולא הלכה להתפנות שמונה שבועות רצופים. התוצאה היא חוסר תנועה של המעיים במשך תקופה זו, חלל חזה דחוס ואיברים שזזו ממקומם וגרמו למוות של הנערה הצעירה. דו"ח הפתולוגיה שהתפרסם השבוע חשף כי סיבת המוות גם הייתה קשורה לכך שהנערה התנגדה לטיפול.

אמילי התמוטטה לפני כשנתיים בביתה בעיר קורנוול באנגליה לאחר שהתלוננה על כאבים עזים בשכמות ובכתפיים. אמה שהייתה לצידה באותו זמן הזעיקה פרמדיקים והם העידו כי לא שמו לב לנפיחות בבטנה, ושהנערה סירבה להתפנות לבית החולים. כמה שעות לאחר שעזבו את הבית הם נקראו לשוב אליו וכשהגיעו מצאו את אמילי שכובה ללא הכרה בחדר האמבטיה. לדבריהם הבטן שלה הייתה מוארכת באופן מוגזם והצלעות התחתונות שלה בלטו מחוץ לגוף.

תופעה רגשית והתנהגותית

דוח הפתולוגיה שנערך לאחר מותה של הצעירה, שסבלה גם מאוטיזם קל, מצא כי אמילי סבלה מתופעה שנפוצה יותר אצל ילדים קטנים ונקראת "החזקת צואה". לתופעה זו יש סיבות התנהגותיות, פיזיולוגיות ורגשיות שגורמות לילד להתאפק, בכוונה או שלא.

בדו"ח כתבה הפתולוגית הראשית, ד"ר אמנדה ג'פרי כי הנערה סבלה מהרחבה מסיבית של המעי הגס. "זה לא היה דומה לשום דבר אחר שראיתי אי פעם בעבר - זה היה דרמטי", אמרה. עוד נכתב כי טיפול נכון היה יכול למנוע את מותה, אך כאמור לדברי הוריה היא סירבה לקבל אותו, גם טרם התמוטטותה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully