וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשניסטה או שמרנית: מה המסגרת שלך אומרת עליך?

29.6.2015 / 7:45

לא תמיד אנחנו מודעים לכך שהבחירות שלנו בחיים משקפות את האישיות שלנו. מסתבר שגם באופן שבו אנו בוחרים משקפי שמש ניתן לדעת לא מעט על האישיות שלנו

משקפי שמש. ShutterStock
משקפות אותנו/ShutterStock

יש אמת באמרה הידועה: "אמור לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה", אך לא רק מעגל החברים שלך יכול לשקף את האדם שאתה, אלא גם הבחירות שאנו עושים בחיים - המקצועיות, האישיות וגם האופנתיות, מגלות חלק מהפרטים עלינו. דני ירמושין, ממוזיאון אופטיקנה למשקפיים ותרבות חזותית במתחם שרונה, מסביר איך מסגרת המשקפיים שאנו בוחרים משקפת אותנו?

הפאשניסטיות: הן יבחרו את הטרנדים המובילים, הכי חדשניים והכי צבעוניים. לרוב ירכשו מספר זוגות של משקפי שמש. הפאשניסטיות המקומיות בדרך כלל מאמצות את המותגים הכי נחשבים בארה"ב, ובעיקר בבירת האופנה שלה – ניו יורק. מותג לדוגמה הוא ILLESTEVA או CELINE- מותג יוקרה צרפתי איטלקי שכבש את העולם בשנתיים האחרונות,מזוהה עם שיקיות ומתאפיין בקווים נקיים וקלאסיים עם טוויסט יצירתי.

השמרניות: הולכים על בטוח ומינימליסטי ומעדיפים מסגרות פשוטות, צבעים רגועים מאוד, עם נטייה בולטת לשחור.
היצירתיים: כל בחירה של משקפי שמש תהיה בזוג שמבטא "שואו", שילוב צבעים מעניין ומקורי, מסגרות לא שגרתיות ומאוד מודגשות, או לחילופין קווים פשוטים ונקיים עם טוויסט של צבע זוהר וחי שיהלום את גווני הפנים שלהם. הטרנדים שילכו אחריהם הם אלמנטים של עץ או חיתוך לייזר במסגרת, ובכלל, צורות מאוד מעניינות של מסגרות.

ההרפתקניות: לא נצמדים למותג בודד אלא מעדיפים מגוון של מותגים וטרנדים מוכרים, קווים נקיים וצבעים שקטים בעיקר כחול, שאולי מזכיר להם את הים.

הנשיות: הולכות על קוים חתוליים נשיים בצבעי ארגמן או גוונים פסטליים במסגרות, המותג החביב עליהן הוא מי אם לא – פראדה, ולרוב הן יימנעו ממסגרות יוניסקס גם אם הן מאוד עכשוויות.

איש רץ בפארק. ShutterStock
קטגוריה שלמה של משקפיים לספורטאים/ShutterStock

הספורטאים: מחבבים שני מותגים - אוקלי ורודי פרוג'קט. מדובר במשקפי שמש בסגנון ספורטיבי, והם מיועדים בעיקר לפעילות גופנית, זאת הודות לאיכות וגמישות העדשות, וחומרי הגלם הקלים. בנוסף, ניתן לכוון את המשקפיים כך שלא יזוזו בזמן הריצה. ספורטאים יעדיפו אותם בעיקר עם עדשות פולורייז המגנים מסנוורים.

בליינים: משתדלים להחזיק מספר זוגות של משקפי שמש, אבל לפחות זוג אחד יהיה ממותג Ray Ban כך שיתאים גם לאירועים המחייבים קוד לבוש וגם למסיבות בריכה פרועות.
ה"מטרוסקסואל": כל המותגים האיכותיים ביותר יהיו באמתחתו של המטרוסקסואל: MYKITA או פראדה, הוא יעדיף קוים נקיים וקלאסיים שישוו לו מראה אלגנטי גם אם הוא רק לובש ג'ינס.

האלפיון העליון: הם ירצו שהמשקפיים יספרו כמה מזומנים נמצאים אצלם בארנק או בכיס ולכן יבחרו לרוב מ ותגים כמו CARTIER - המותג היוקרתי בעולם' המיוצר בעבודת יד קפדנית. האלפיון העליון ירצה לשדר איכות גבוהה, יוקרה וטוב טעם וזה בדיוק הלוק שמשקפי קרטייה מייצרים. מסגרות המשקפיים מצופות בארבע שכבות של מתכת וזהב 24 קראט, והעיצוב קלאסי. המחירים מתחילים מ-2,600 ועד 13,000 שקלים ובחלק מהמסגרות אף משובצים יהלומים.

ה"קולים": יבחרו בטרנד הכי חדשני שיש. הטרנד הנוכחי הוא עדשות מראה צבעוניות, שניתן למצוא במותגים seven וkoya

מערכת וואלה! בשיתוף אופטיקנה
  • עוד באותו נושא:
  • משקפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully