וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה חמורה: סקיני ג'ינס סיכן את רגליה של בת 35

23.6.2015 / 12:37

המכנסיים הפופולריים יוצאים ממדורי האופנה ונכנסים למדור הבריאות. מקרה יוצא דופן של אישה שרגליה נפגעו בצורה קשה מלבישה של המכנסים הצמודים מעלה את השאלה - האם היופי שווה את זה?

יו טיוב

בסרטון: גם זו סוג של סכנה בסקיני ג'ינס

סקיני ג'ינס לוחץ מדי. זה מה שגרם לאישה בת 35 לאבד את התחושה ברגליה, ליפול על הרצפה בלי יכולת לקום למשך כמה שעות, ולאחר מכן להגיע לבית החולים, רק כדי שיגזרו מעליה את המכנסיים ויגלו כי השרירים והעצבים בשוקיים שלה ניזוקו.

המקרה שאירע בעיר אדלייד שבאוסטרליה ודווח בכתב העת המדעי לנוירולוגיה, נוירוכירורגיה ופסיכיאטריה, שם את מכנסי הגי'נס הצמודים וההשפעות הנלוות ללבישתם שוב במרכז.

סקיני ג'ינס. ShutterStock
את הכי יפה כשזורם לך דם לרגליים/ShutterStock

הרופאים שטיפלו באישה, ששמה לא פורסם, טוענים כי היא פיתחה מצב שנקרא תסמונת המדור, לאחר שבעת מעבר דירה היא כרעה על ברכיה והתכופפה במשך שעות כשהיא לובשת את מכניסי הסקיני ג'ינס. מצב זה נגרם על ידי לחץ מוגבר בתוך חלל גוף מוגבל וכתוצאה מדחיסת עצב, שעלול לגרום לנזקים קשים ואף למוות של רקמות שלא קיבלו חמצן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
קורה בעיקר לספורטאים/ShutterStock

תסמונת המדור היא אומנם לא תופעה שכיחה, אך היא עלולה לגרום לכאב ולנפיחות ואפילו לקשיי תפקוד של הגפיים. לרוב הסובלים ממנה הם ספורטאים שמאמצים קבוצות שרירים ספציפיות באופן קבוע.

לאחר ארבעה ימים בבית החולים, ועירויים של נוזלים שקיבלה, הצליחה האישה האוסטרלית לעמוד בחזרה על הרגליים וללכת. הרופאים שטיפלו בה אמרו כי אם היא לא הייתה מגיעה לבית החולים בזמן, הנזק בשרירים של הרגליים היה עשוי להוביל לנזק בכליות, או לפגיעה בלתי הפיכה בעצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully