וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ל-50 מיליון: אם ילדה תאומות סיאמיות כחלק משלישייה זהה

28.5.2015 / 11:29

זוג מטקסס ילד השבוע שלישיית בנות זהה, כששתיים מתוכן נולדו כתאומות סיאמיות המחוברות באגן. ההורים הנרגשים לא נבהלו ומכנים אותן כ"מתנה של אלוהים"

סילביה הרננדז וראול טורס. פייסבוק 
Siamese Triplets Hernanadez Torres, צילום מסך
חימנה וסקרלט, התאומות הסיאמיות/צילום מסך, פייסבוק Siamese Triplets Hernanadez Torres

לידה של שלישיות הפכה יותר ויותר שכיחה בשנים האחרונות בגלל ההפריות החוץ גופיות, אבל לידה כזו שקורית באופן טבעי, וכוללת בתוכה זוג תאומות סיאמיות, היא כבר מאורע נדיר מאוד. זה מה שקרה לבני הזוג סילביה הרננדז וראול טורס עם הלידה של בנותיהן קטלינה, חימנה וסקרלט. שלישיית הבנות הזהה נולדה במרכז הרפואי קריסטי קורפוס שבטקסס, כאשר חימנה וסקרלט נולדו כשהן מחוברות באגן. בנות השלישייה נולדו בשבוע ה-34 להיריון (היריון מלא נמשך 40 שבועות) במשקל זהה של 1.860 ק"ג.

החדשות שהם מצפים לשלישיה לא הרתיעו את המשפחה, על אף שהם ידעו ששתיים מהבנות מחוברות. עם זאת, רגע הגעתן לעולם לא היה פשוט. "האמת היא שבכיתי, לא בגלל איך שהן נראו, כי ידענו שנעשה כמיטב יכולתנו כדי לתת להן את הטוב ביותר, בכיתי כי הרופא אמר שאנחנו צריכים להבין ולקבל את עובדה שברגע שהן נולדו הן עלולות למות", כתב טורס בדף הפייסבוק שהקימה המשפחה כדי לעזור במימון הטיפולים של הבנות. המשפחה גם פתחה דף GoFundMe מפני שבעוד כחצי שנה יצטרכו התאומות הסיאמיות לעבור ניתוח יקר.

למרות ההוצאות הרפואיות והעתיד הלא ברור, משפחת טורס מסתכלת על השלישיה כעל "מתנה של אלוהים". לדברי האב הגאה, "אלוהים בחר אותנו כדי לטפל בהן. הוא שלח לנו מלאכיות קטנות מסיבה מסוימות, אז זו ברכה גדולה עבורנו".

סילביה הרננדז וראול טורס. פייסבוק 
Siamese Triplets Hernanadez Torres, צילום מסך
משפחת טורס בבית החולים/צילום מסך, פייסבוק Siamese Triplets Hernanadez Torres

לידה של שלישייה זהה נחשבת לנדירה ביותר והסיכויים שלה עומדים על אחד מ-60,000 עד 200 מיליון לידות. לפי הסטטיסטיקות רק אחד מכל שישה הריונות של שלישייה מוביל ללידתם של שלושה תינוקות מאותו המין. הסיכויים של היריון טבעי של שלישייה נשית זהה, כששתיים מהן סיאמיים, הוא אחד ל-50 מיליון. סיכויי ההישרדות של תאומים סיאמיים הם מאוד נמוכים ועומדים על אחד מ-200 אלף, כשמעטים מתוכם שורדים את היום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully