וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 מוצרים שכל אישה צריכה כדי להרגיש טוב

21.5.2015 / 9:00

לנשים יש עניינים משלהן. הנה כמה דברים שיסייעו למראה מצודד, לתחזוקה בריאה ולשמירה על בריאות נשית טובה. כל אחת צריכה להכיר אותם

קרם BB

קרם מייק אפ. ShutterStock
בדיוק מה שכל אישה ישראלית צריכה/ShutterStock

עם כל הכבוד להמלצות של הקוסמטיקאית ושל דוגמניות העל - לא לכל אחת יש כוח או זמן למרוח מדי יום קרם לחות, פרמייר, מייק אפ, פודרה ולנקות את פניה במים, מי פנים, חלב פנים ואז לשים מסכה ולמרוח קרם פנים וקרם צוואר ועיניים. קרם BB, המשלב לחות, הגנה מפני השמש ומייק-אפ, הוא בדיוק מה שכל אישה ישראלית צריכה – בגלל קצב החיים כאן, בגלל החום וקרינת השמש ובגלל המשיכה שלנו למראה טבעי מתוחזק. חובה כל השנה אבל על אחת כמה וכמה בקיץ.

ליפסטיק

אילוסטרציה. ShutterStock
מוסיף, צבע, דרמה ומקפיץ את הנוכחות/ShutterStock

המקלון הזה עושה את כל ההבדל כשאת רוצה להוסיף לפנים צבע, דרמה וזקוקה למשהו שיקפיץ את הנוכחות. באופן כללי לכל אישה יש את גווני האודם ההולמים אותה וכל אחת צריכה להכיר אותם. יש גוונים נועזים יותר ששומרים לערב או לאירוע, אבל מומלץ שתמיד יהיה בתיק ליפסטיק בגוון שתומך בקומפלקשן שלך, מאיר מראה עייף ומשדרג ברגע את התחושה ואת הרושם. ברמזור, ברכבת, במקום בו נוהגות נשים לפדר את אפן – שם שולפים אותו, מורחים ומצמידים שפתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קרם ידיים

מריחת קרם ידיים. ShutterStock
הדבר הכי טוב שאפשר לתת לכפות הידיים/ShutterStock

אין בסיסי ממנו. למעשה, כפות הידיים שלנו הן האיבר שהכי חשוף לשמש ולכן סימני הזמן ניכרים בהן הכי מהר. קרם ידיים המוסיף לחות ומזין את העור הוא הדבר הכי טוב שאת יכולה להעניק לידייך וכדאי שיהיה אחד גם בתיק וגם בבית, כדי לקדם שגרת מריחה של לפחות פעמיים ביום. מדובר גם במוצר זול יחסית שכל אישה יכולה להרשות לעצמה והוא מוסיף לתחושת רעננות ומוסיף ריח נעים לנוכחות.

פרוביוטיקה נשית

תרופות כמוסות כדורים כמוסה בריאות פרוביוטיקה. ShutterStock
תחזוקה בריאה קבועה של הגוף/ShutterStock

פרוביוטיקה נשית

לנשים יש עניינים משלהן ופתרונות משלהן. במקום לחכות למתקפת הזיהום הואגנילי הבאה – אפשר לנקוט בצעד מניעתי שמתחזק באופן קבוע תשתית חיידקית בריאה בנרתיק המונעת התפתחות פטרת וזיהומים. כמוסות פרוביוטיקה המותאמות במיוחד לתמיכה אינטימית, כמו פרוביוטיק פמינה, מכילות זני חיידקים נבחרים, שידוע מחקרית שהם בונים פלורת נרתיק תקינה. הכמוסות מאזנות את הרכב החיידקים הידידותיים בנרתיק ומקלות על גרד ועקצוץ מקומיים. כמניעה מומלץ ליטול כמוסה אחת ביום ובעת התפרצות להגביר את המינון בימים הראשונים.

תכשיר לשיער בריא

אישה חופפת שיער. ShutterStock
להימנע מנשירות ושיער חסר חיים וחיוניות/ShutterStock

החיים כאישה הם אולי נפלאים, אבל הם גם דורשים הרבה שעות טיפוח ותשומת לב לבריאות וטיפוח. השיער וטיפוחו הוא תחום שנשים מקדישות לו זמן רב ומשקיעות במעצבי שיער ותכשירים מטפחים. גם למעגלי החיים הנשיים יש השפעה על השיער ורובנו סובלות משיער חסר חיוניות על רקע חסרים תזונתיים. אם כל אלה מדברים אלייך כדאי לדעת שהבעיות האמיתיות בצמיחת השיער מתחילות מבפנים ומושפעות ממחסור בוויטמנים ובמינרלים, שיכול להיגרם מתזונה בלתי מאוזנת. כדי לטפל בבעיה מהשורש מומלץ להכיר את רוטס HR שדואג למלא את החוסרים ותורם לצמיחת שיער בריאה בעזרת נטילת כמוסה אחת ביום.

שמלה שחורה קטנה

אילוסטרציה שמלה שחורה קטנה. ShutterStock
בסיסית וקלאסית גם אחרי כמעט 100 שנה/ShutterStock

קוקו שאנל קבעה שכל אישה צריכה שתהיה לה שמלה שחורה קטנה. קרוב ל-100 שנה אחרי השמלה בעיצובה – עדיין מדובר בפרטי נצחי בארונה של כל אישה. היופי בשמלה הזו הוא שהיא בסיסית ובעזרת אבזור נכון מתאימה גם ליום וגם לערב. מדובר בפריט קלאסי על-זמני שכל אישה מודרנית צריכה והיא מכונה בקיצור LBD – Little Black Dress.

מערכת וואלה! בשיתוף אלטמן
  • עוד באותו נושא:
  • נשיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully