וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית חשפה שיש לה שני איברי מין והיממה את הרשת

3.5.2015 / 12:36

קסנדרה בנקסון , דוגמנית וכוכבת יו טיוב בת 22, פנתה לרופא שלה לאחר שסבלה מכאבים חזקים בבטן. הממצאים הראו כי יש לה שתי מערכות מין נשיות

Barcoft TV

כאבים בכליות. זה מה שנדרש כדי שהדוגמנית קסנדרה בנקסון תגלה שיש לה שתי מערכות מין נשיות. כוכבת ה- YouTube בת ה-22, שכבר צברה מיליון מעריצים בערוץ DiamondsAndHeels14 שבו שיתפה את עוקביה בחיים עם מחלת אקנה כרונית, עברה בדיקות אולטרסאונד, MRI, ובדיקות דם שגילו שיש לה שני נרתיקים, שני רחמים ושני צווארי רחם.

קסנדרה בנקסון. צילום מסך
כליה אחת. שני נרתיקים. קסנדרה בנקסון/צילום מסך

"כשהגיעו תוצאות הבדיקה בחזרה, הרופא אמר לי שבאמת יש לי רק כליה אחת, אבל הוסף כי גם יש לי שני נרתיקים", אמרה בנקסון לערוץ הטלוויזיה TV Barcroft. מה שזה אומר בפועל שמבחוץ הכל נראה אותו דבר, לכן לא שמתי לב, אבל מבפנים יש הבדל וקיימת מחיצה באמצע, שהיא הפרדה מוחלטת שבעצם יוצרת שני נקבים", הסבירה.

המונח הרפואי של התופעה ממנה סובלת בנקסון קרוי רחם דידלפי, או רחם כפול - וזה מה שגורם להפרדה המוחלטת של הנרתיק לשני חללים שונים ובכך נוצר שכפול של מבני הרבייה. מצב זה יכול להוביל לבעיות פוריות או להפלות, ויכול להוביל ללידה של פגים או ללידת עכוז. עם זאת, המצב הרפואי הנדיר עשוי לאפשר לה להיות בהריון פעמיים באותו הזמן עם תינוק בכל רחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קסנדרה בנקסון. אתר YouTube, צילום מסך
תופעה נדירה/צילום מסך, אתר YouTube

הגילוי של שני איברי מין נשי נתן לבנקסון הסברים על תופעות מהן סבלה בצעירותה. "מאז שהייתי צעירה, בלי שידעתי על מצבי הרפואי, הלכתי לרופא כי לא ידעתי אם הווסת שלי תארוך שבוע או שלושה שבועות. לפעמים היא אפילו הופיעה פעמיים בחודש". היא הסבירה. בנוסף, היא סיפרה שסבלה מהתכווצויות משתקות, ללא יכולת תזוזה, שאף גרמו לה לשינויים במצב הרוח.

  • עוד באותו נושא:
  • רחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully