וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שתודיע לכם מתי חייבים ללכת לשירותים

5.3.2015 / 13:30

יש לכם דייט חשוב, או שאתם עומדים לפני מבחן מלחיץ? טכנולוגיה לבישה חדשה תאפשר לכם לדעת עשר דקות לפני שאתם צריכים ללכת לשירותים והיא עשויה לחסוך מכם הרבה פאדיחות

youtube

אם חשבתם שראיתם הכל, ושלעולם האפליקציות הבריאותיות כבר אין לאן להתפתח, תנו לנו להציג לכם את המוצר המוזר הבא. גאדג'ט לביש חדש בשם D FREE מתחבר לקיבה של המשתמש כדי לפקח על התנועות הפנימיות של המעיים ונותן לו תזמון מדויק מתי הוא עתיד להצטרך ללכת לשירותים.

זה אולי נשמע לכם קצת מצחיק, בינינו, למי לא, אבל המכשיר החכם, שנוצר על ידי חברת סטרטאפ יפנית שמבוססת בקליפורניה, מבקש להחזיר לאנשים מבוגרים, לאנשים שסובלים מבעיות עיכול ומעיים ולאנשים נכים, את השליטה בחיים שלהם. לפחות בתחום היציאות.

התרעה של 10 דקות לפני

המכשיר מגיע עם יישום טלפון חכם שעוקב אחר תנועות המעיים, והוא לומד את אורח החיים וההרגלים של המשתמש על מנת ולהיות מדויק יותר ולאורך זמן. כאשר הגאדג'ט מזהה את הנסיבות, המשתמש מקבל התרעה של 10 דקות לפני פעילות המעיים הבאה.

במאי הקרוב עתידה החברה להציג את המכשיר באתר המימון Indiegogo, והיא מעריכה כי העלויות שלו למשתמש יתחילו ב-200 דולר ועשויות לרדת ל-50 דולר, אם הוא יהפוך פופולרי.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully