וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי חנוכה: 5 מתנות מומלצות

19.12.2014 / 9:16

חנוכה הוא תירוץ נוסף לתת מתנות. במקום לקנות עוד משהו סתמי מצאנו 5 מוצרים מוצלחים למגוון גילאים שישעשעו אפילו את המבוגרים. ספר, משחק קופסה, שעשוע לאמבטיה וגם קישוטי סופגנייה מצחיקים וסביבונים מציירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכניס קצת הומור בגברת סופגנייה. קישוטי סופגניות מבית "דורנת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכל הגילאים: קישוטי סופגניות

למה לא להוציא קצת הומור מגברת סופגנייה? אחרי שמאשימים אותה שהיא שמנה ומשמינה אפשר לפרגן לה קצת קישוטים כדי להעלות לה ולסובבים את המצב רוח. קישוטי הסופגניות מבית "דורנת" (תכלס מתאימים גם למאפינס וקאפקייקס בימי חול) - הם בדיוק המתנה החביבה הזו, שעושה את העבודה, גונבת תשומת לב וגם שוברת את הקרח אם צריך. במארז סט של 30 קישוטים (5 מארזים, בכל אחד 6 קישוטים זהים) ומפיות.

להשיג בחנויות מכשירי כתיבה וחנויות הספרים. ובאתר "דורנת". 67.90 ¤ (עד סוף החודש ב-40% הנחה בקנייה דרך האתר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף גימיק פשוט ומלהיב בסביבון. סביבונים מציירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיל 3+: סביבון מצייר

בכל שנה רף הגימיקים של מילויי הסופגניות והסביבונים עולה שלב. לצד מילויים חדשניים חנויות הצעצועים מוצפות בסביבונים מעופפים, מאירים, מגנטיים ומה לא. לפעמים כל השפע הזה מעייף וכל מה שרוצים זה סופגנייה עם ריבה אדומה וסביבון פשוט.

לכן, כשראינו את הסביבונים המציירים – ישר התלהבנו. הם פשוטים, אבל הגימיק שלהם חמוד ביותר – החוד עליהם הם מסתובבים הוא טוש וכשמסובבים אותם על דף הם מציירים עיגולים וספירלות בכל מיני גדלים וצורות. הכי טוב לתת לילדים דף ענק, כמה סביבונים בכל מיני צבעים ולתת להם לסובב וליצור ציור שיתופי. זה תופס את הילדים חזק, כך שמומלץ להביא כמתנה למפגש הדלקת נרות משפחתי או עם חברים ולזכות כך גם בזמן איכות חופשי מזאטוטים.

להשיג ב-"1001 דברים", ב"פיראט האדום", ובחנויות צעצועים. 4 סביבונים: 6-10 ¤

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לגילאי 3-8 (וגם למבוגרים): מדברים על רגשות

הספר המתורגם החדש "ספר הרגשות הגדול" מאת מרי הופמן הבריטית (ידיעות ספרים, הופמן חיברה גם את "ספר המשפחות הגדול") הוא דרך מקסימה וקלה לחשוף פעוטות וילדים למנעד הרגשות האנושי. אפשר בעזרתו לדבר איתם על רגש חיובי ומרומם נפש (שמחה, סקרנות, התרגשות) וגם על הרגשות המבאסים יותר כמו קנאה, עצב, היעדר ביטחון עצמי, בדידות, כעס ודאגה.

הספר מלווה באיורים נהדרים של רוס אסקוית' (בעברה קריקטוריסטית ב"גארדיאן") שיש בהם קסם נאיבי והם מזניקים את הטקסטים הקצרים ומעוררי המחשבה כמה רמות מעלה. המילים והאיורים יחד יכולים לשמש הורים מקפצה לשיחה על רגשות שונים שצפים ועולים במצבים יומיומיים. ילדים שכבר קוראים יאהבו לעיין בו גם לבדם ומי שטרם קורא יכול לחפש בכל עמוד את החתול ולנחש איך הוא מרגיש.

"ספר הרגשות הגדול" מאת מרי הופמן, איורים: רוס אסקוית'. תרגמה: יעל שכנאי, הוצאת ידיעות ספרים. 62 ש"ח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחקור עם הילדים את עולם הרגש החמקמק. "ספר הרגשות הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגילאי 5+: ארץ עיר – בלי רשימות

תמיד טוב להביא במתנה משחק טוב והמשחקים החדשים של Foxmind עושים עבודה טובה. אחד מהם הוא גרסה חדשה למשחק של כל הזמנים "ארץ עיר" (או בירושלמית "חי, צומח, דומם"). החידוש הוא בפורמט ובאופן המשחק – לא עוד רשימות וטבלאות, גם לא כרטיסים ושעונים מסתובבים – אלא קלפים עגולים וכללי משחק קצת אחרים שלא דורשים רישום.

הרעיון הוא להרים שני קלפים עגולים – אחד של ציורים ושני של אותיות. יש להתאים בין צבע הציור לאות באותו הצבע ולחשוב הכי מהר על... למשל... מאכל המתחיל באות ק'. המשחק מיועד לגיל 6 + , 2-6 משתתפים, מפתח מחשבה ותגובה מהירה ומעשיר את הידע והשפה. מגיע באריזת פח .

רוצים להעשיר דווקא את הידע המתמטי? נסו את "בלנק ג'ק" גם הוא בין החדשים של Foxmind. המטרה היא להשלים את ערימת הקלפים ל-11 ואז להעביר אותה לאחד היריבים. מי שצובר הכי מעט קלפים בסוף המשחק הוא המנצח. לגילאי 5+ , 2-6 משתתפים.

להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים והספרים. 50 -59 ¤

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממציאים את "ארץ עיר" מחדש. "מילים בעיגולים" ו"בלנק ג'ק" מבית פוקסמיינד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקטנטנים: ברז בלי הפסקה

משחק אמבטיה של Yokidoo שמתאים לפעוטות שאוהבים לשחק עם זרם המים של הברז וממאנים לסגור אותו עד שחדר האמבט מאיים בהצפה. המשחק הצבעוני הזה בעצם מסשק ברז חלופי שלא מבזבז מים, אבל גורם להנאה רבה. הברז האלקטרוני שואב מים מתוך האמבט ומאפשר לילד לשחק עם זרם המים. לחיצה על הכפתור הכתום מזרימה מים מתוך צינור המשאבה, ויוצרת זרימת מים של ברז. אפשר לחבר כוס וליצור מפל, להפעיל פרופלור שובב המחובר לתחתית אחת הכוסות ולשחק עם הפתעות אחרות. את הסטנד ניתן גם להזיז לצדדים - כך שלאחר המשחק יכול הילד להמשיך להשיט את הכוסות. מגיל 9 חודשים.

להשיג בחנויות המובחרות. 100 ש"ח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להשאיר את הברז פתוח בלי לבזבז מים. משחק אמבטיה של yokidoo/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully