וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים קונים ובכל זאת חוסכים

מאת: מערכת וואלה! בשיתוף שופרסל

10.12.2014 / 12:45

ילדים זה שמחה, אבל גם ים הוצאות. צריך לקנות להם בגדים, משחקים, חיתולים ואביזרים וזו רק ההתחלה. אבל אפשר להיות צרכנים חכמים ולחסוך גם בגזרה הזו. איך? מוזמנים לקרוא

עיסוי תינוקות. ShutterStock
על תינוקות צריך לשלם היום, ולא מעט/ShutterStock

חיתולים ומוצרי פארם

אחת ההוצאות הגדולות על תינוקות היא על חיתולים ותחליפי חלב. בגלל מיעוט החברות אין הרבה משחק בתחום הזה, אבל גם כאן אפשר להיות עם יד על הדופק ולחסוך. איך? דבר ראשון, עקבו אחר מבצעים וקופונים שהרשתות השונות מציעות על מוצרי הצריכה הבסיסיים להם אתם זקוקים (כולל מגבונים, מוצצים, אביזרים וטואלטיקה לתינוק). בנוסף, חלק מהרשתות מציעות לחברי מועדון הנחות קבועות על מוצרים נבחרים וכך אפשר לקנות למשל חיתולים במחיר זול יותר גם כשאין עליהם מבצע.

כדאי גם לבדוק אתרי קניות און-ליין של הרשתות הנותנים לעיתים הנחות בלעדיות. כיום, לחלק מהרשתות יש מותג חיתולים פרטי ששווה להכיר ולנסות. שופרסל baby הוא דוגמה למותג כזה ושופרסל היא רשת המזון היחידה בישראל המחזיקה מותג פרטי תחתיו נמכרים גם חיתולים. עלותם של החיתולים נמוכה בהשוואה למוצר ממותג ומאפשרת חיסכון משמעותי ובכל זאת שמירה על האיכות. גם על מוצרי תינוקות אחרים (סבון, שמפו ועוד) ניתן לחסוך כשקונים את מותגי הבית הפרטיים.

אילוסטרציה. ShutterStock
תתפלאו, זה יכול להיות יותר זול/ShutterStock

השוו מחירים

אם פעם הייתם צריכים להתרוצץ בין חנויות, סופרמרקטים ורשתות פארם או להתעדכן מפה לאוזן – היום הכול זמין בזכות האינטרנט. בקיצור, הכי טוב להשוות מחירים במיוחד לפני קניות גדולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קניות באינטרנט בחו"ל

אתר אלי אקספרס הוא כבר מזמן לא סוד שמור, ואין ספק שאפשר למצוא בו כל דבר שעולה על הדעת ובזול. הבעיה מתחילה בזמני המשלוח הארוכים, ממשיכה באיכות המוצר שמתקבל והתאמת המידה (שזה הימור) ומסתיימת בשירות. מי שמוכן לקחת סיכון – זה יכול להיות משחק די נחמד – אבל לאחרים כדאי לפנות לאתרים אירופאיים או אמריקאיים ולבדוק את עלויות המשלוח לארץ.

כשפוצחים בחו"ל בהנחות (אחרי כריסטמס למשל ובסופעונה) המחירים יכולים לרדת כל כך נמוך שזה שווה גם את עלות המשלוח. אם אתם יכולים לשלוח למישהו שמגיע לביקור בארץ ומוכן להביא עבורכם חבילה או מישהו שנוסע וחוזר – זה כמובן הפתרון המשלתם ביותר. יש אתרים כמו NEXT הבריטי שלא גובה דמי משלוח מעל קנייה ב-75 שקלים (סכום נמוך לכל הדעות בייחוד כשמבצעים קנייה מרוכזת לכל המשפחה) ואפילו קיים בעברית לטובת כל הישראלים שכבר גילו אותו. אתרים נוספים לקניית בגדים וצעצועים: Old Navy, Children's Place, Target, Toysrus וכמובן ebay ואמזון. אם אתם יכולים מומלץ לקנות צעצועים, לגו ופליימוביל בארה"ב שם הם זולים משמעותית מאשר בישראל.

מטה איביי בסן חוזה, קליפורניה, אפריל 2011. AP
לא צריך להגיע לשם כדי לקנות. EBAY/AP

יד שנייה, העברות והחלפות

בילד ראשון יותר קשה להפנים את זה, אבל כשמגיחים לעולם הילדים הנוספים וכולם סביבכם גם מגדלים זאטוטים – מבינים עד מהרה שהכי יעיל, הגיוני וטוב לאדם ולסביבה – זה להעביר דברים מיד ליד, מילד לילד. כדאי מאוד לעשות הסכמי העברת ציוד, בגדים וצעצועים עם קרובי משפחה שיש להם ילדים קצת יותר גדולים משלכם, עם חברים ושכנים. זה מאוד נוח וחסכוני ואחרי שאתם מסיימים את השימוש (בייחוד עם בגדים שצריך לחדש כל שנה) אתם מוזמנים לצרור את הטובין בחבילה ולהעביר לבאים בתור ובסבב. עוד פורמט שהופך יותר ויותר נפוץ הוא שוקי החלפות – גן עדן למצוא בו בגדים, משחקים ודברים נוספים לילדים בכלום כסף.

קבוצות פייסבוק קהילתיות/מקומיות

כיום, כמעט לכל יישוב קטן כגדול, יש עמוד פייסבוק בו ניתן לפרסם בין היתר דברים שרוצים למסור, למכור או לקנות. כמו כן, ברבים מהיישובים התפתחו קבוצות נשים מקומיות שוקקות חיים שהן מכרה זהב בכל מה שנוגע ליד שנייה, מכירה, החלפה או השאלה. קבוצות אלה אינן רשמיות, אבל בהן קורים הדברים האמתיים. הקבוצות הן מקור מצוין להתעדכן על חפצים שמוסרים או מוכרים או גראז' סייל ספונטני שני רחובות ממכם. באזורים רבים נפתחו קבוצות מקומיות הנושאות את השם "הבנות השוות של...". חפשו את השוות של מקום המגורים שלכן.

קבוצות רכישה

מי שיד שנייה לא עושה לו את זה, רוצה לקנות חדש, אבל להוזיל עלויות יכול להצטרף לקבוצות רכישה בתחום של קניות לילדים ולתינוקות. איך זה עובד? בקבוצות השונות מציעים מוצר מסוים במחיר מוזל (מרדיאטור לחמם את החדר בחורף ועד צעצועים ועגלות) והרוכשים דרך הקבוצה זכאים להנחה. לעיתים מבררים בקבוצה מה אנשים רוצים לרכוש ואז פונים ליבואנים/ספקים/חנויות בבקשה למחיר קבוצתי שווה אותו מפרסמים לחברים. בנוסף, לעתים מתארגנים ימי קנייה מיוחדים לחברי הקבוצה בחנויות שונות וברשתות.מוזמנים להתרשם איך זה עובד בקבוצת "אמהות קונות ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully