וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס נגד עישון

25.11.2014 / 8:34

בישראל הוא כבר נחשב למלך הבלתי מעורער. עכשיו גם בארה"ב נזכרו בו, והחומוס מככב בקמפיין ארצי למניעת עישון. ולא תאמינו מה הקשר

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

בעוד שמגמת הצריכה של סיגריות ממשיכה לצנוח, מכירות החומוס בעולם ממשיכות לעלות. את הנתונים האלה גייסה עמותת the truth לקמפיין שלה שמנסה לצמצם עישון בקרב קטינים בארה"ב. בסרטון יוטיוב חדש הם מנסים לעודד את החקלאים האמריקאים לגדל גידולי חומוס במקום טבק, ובכך להרוויח פעמיים: פעם אחת בכיס ופעם נוספת בבריאותם של צעירים בארה"ב.

עישון סיגריות נחשב עדיין לאחד מגורמי המוות המובילים בארה"ב, והוא גורם לכחצי מיליון מקרי מוות בשנה. נתונים מצביעים על כך ש-80 עד 85 אחוזים מהחולים בסרטן ריאות הם מעשנים, או כאלה שעישנו בעברם ומחקרים מהעת האחרונה מוכיחים כי גם לעישון פאסיבי יש השפעות בלתי הפיכות. לפי הנתונים שמוצגים באתר העמותה, בעשור האחרון הצטמצם העישון בקרב קטינים בארה"ב בלמעלה מחצי, וכיום כ-9 אחוזים מהם מעשנים.

חומוס. נמרוד סונדרס,
הקטנית הכי שווה בעולם/נמרוד סונדרס

חומוס לא רק יכול לעצור את מגפת העישון העולמית, אלא גם לתרום לכם מבחינה בריאותית. חומוס מורכב במרביתו מגרגירי החומוס כמובן, טחינה ושמן זית. אומנם מנה של חומוס מכילה מאות קלוריות (גם בלי הפיתה), אך היא גם טומנת בחובה כמות נאה של חלבון, ברזל, ויטמינים, סיבים תזונתיים ומינרלים. גם הערך הגליקמי של החומוס נחשב לנמוך, והוא משאיר את רמות הסוכר בדם מאוזנות. נוכחותן של חומצות אמינו בממרח הממכר, הקשורות לפעילות המוח ואחראיות בין היתר ליצור הסרוטונין, שאחראי למצב הרוח הטוב, הופכות את החומוס לקטנית הכי שווה שנתקלנו בה.

לכל מתכוני החומוס בוואלה! אוכל
מפסיקים לעשן עם וואלה! בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully