וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה שכבשה את הוליווד: סוכריות על מקל

26.11.2014 / 8:42

אחרי אינספור דיאטות שונות ומשונות שכבשו את נשות הוליווד, יש כוכבת חדשה ועגולה בשטח. סוכריה על מקל שמפחיתה את התיאבון. בריטני ספירס ומדונה כבר התמכרו

בריטני ספירס. GettyImages
אימצה את הדיאטה כבר מזמן. בריטני ספירס/GettyImages

דיאטת סירופ מייפל, דיאטת כרוב, דיאטה שמבוססת על מחיות לתינוקות ועוד שלל דיאטות מוזרות, כוכבי הוליווד לא עוצרים באדום, וממשיכים למצוא לעצמם תכניות הרזייה שישרתו את בעיות דימוי הגוף שלהם. והפעם: lollipop diet, דיאטה שמובססת על מציצה של סוכריות על מקל וכבשה את דרכה לגזרתה של בריטני ספירס, מדונה ופריס הילטון.

הדיאטה - שמגיעה אלינו מקנדה - בנויה כך שלפני כל ארוחה מוצצים סוכריה על מקל בטעמים מגוונים, 20 במספר, כמו קפוצ'ינו, עוגת גבינה, פאי תפוחים ועוד. הסוכריה, שלמרות שמה, היא נטולת סוכר ומכילה עשר קלוריות בלבד, מורכבת משלושה מרכיבים מדכאי תיאבון: צמח ההודיה, גווארנה (מקור טבעי לקפאין) וצמח הגרסיניה קמבוג'יה (GarciniaCambogia). היצרנים שלה טוענים כי היא מעלה את רמות האנרגיות ושורפת שומנים בדרך טבעית.

אילוסטרציה. ShutterStock
מלקקים ומרזים/ShutterStock

צמח ההודיה, שהוא בעצם קקטוס, סיפק כבר לא מעט כותרות, ועל אף שבארה"ב הוא כבר מזמן חוקי לשימוש במוצרי דיאטות כמו מסטיקים ומדבקות, באנגליה למשל פסלו אותו משימוש לפני כמה שנים, בטענה שהוא לא מסייע להרזיה, אך גורם לבעיות בריאות, בעיקר בכליות ובכבד. מחקר של אוניברסיטת קולומביה שפורסם במגזין American Medical Association ועוד מחקרים קטנים נוספים הראו כי לצמחים מהם מורכבת הסוכריה אין כל השפעה על הדיאטה.

אז מה כן משפיע? דיאטת הסוכריות מחייבת, מלבד ליקוק של שלוש פעמים ביום ושתייה של כוס מים לפני האוכל, גם הקפדה על מזונות בריאים, אכילת פירות וירקות, פחמימות מורכבות וחלבונים. כך שגם אם תעשו אותה בלי הסוכריה, רוב הסיכויים שתצליחו. בנוסף, מומחים טוענים, כי אם מרבים באכילת מתוק, יורד גם התיאבון ואיתו כמויות האוכל שאנחנו צורכים ביום.

עוד באותו נושא

דיאטות וכושר: 5 כוהנות הבריאות של הוליווד

לכתבה המלאה

נשים מבלות 30 שנים מחייהן בדיאטה

בעולם שבו דימוי הגוף הוא הדימוי היחידי שמעניין אנשים, ובעיקר נשים, זה לא מפליא שחלקנו נעשה הכל כדי לרדת במשקל. סקר שנערך לאחרונה הראה כי האישה הממוצעת מבלה 31 שנים מחייה בשמירה על המשקל, ועד שהיא מתייאשת היא כבר ניסתה למעלה מ-60 דיאטות שונות. תוסיפו לזה את העובדה שכוכבות כמו ג'ניפר אניסטון אוכלות מזונות טחונים של תינוקות, ביונסה שותה סירופ מייפל מהול במים, ואחרות אוכלות מזונות מצבע אחד, ויש לכם את המתכון לסוכריה הבאה.

ג'ניפר אניסטון. ספלאש
אוכלת מזון תינוקות. ג'ניפר אניסטון/ספלאש
ביונסה. GettyImages
דיאטת מייפל. ולא זה לא בא על פנקייקים. ביונסה/GettyImages
פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
פריס הילטון. עוד מעריצה של דיאטת הסוכריות/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully