וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מילקי: יקר להיות הורה בישראל

13.11.2014 / 8:31

אם במילקי מדובר בכסף קטן, בציוד בסיסי לתינוקות ובצעצועים ההפרשים כבר רציניים. השווינו את המחירים של כסא בטיחות, עגלה, מנשא וערכות לגו ופליימוביל

אחרי שתרפרפו על הנתונים הבאים לא תוכלו שלא להתעצבן מחדש על יוקר המחייה פה. ת'כלס אין כמו לגדל ילדים בישראל, אבל אם אתם על סף לידה (או שיש לכם פעוטות בבית) ויש לכם אפשרות להביא משהו מהדברים האלה מחו"ל – זה ישתלם.

ההשוואה נעשתה על פי חיפוש באתר אמזון (האמריקאי) בהשוואה למחירי היבואן הרשמי בישראל של אותו פריט (או למחיר שלו ברשתות המובילות או על פי אתר זאפ).

עגלת מקלרן טכנו XT

אי אפשר לגדל תינוק בלי עגלה ומדובר בציוד בסיסי שכל תינוק צריך. השווינו בין המחירים של עגלת מקלרן מדגם טכנו XT. הנתונים היבשים הם שבאמזון עגלה כזו תעלה 350 דולר (1333 שקלים) ובארץ מחירה ברשת שילב הוא 2590 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותה עגלה, מחירים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנשא בייבי ביורן אקטיב

הורים רבים נעזרים במנשא לתינוק, וגם כאן הפרשי המחירים גדולים. מנשא מדגם בייבי ביורן אקטיב עולה בארה"ב 115 דולר (438 שקלים) ואילו מחיר היבואן הרשמי הוא 700 שקלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא זול לשאת תינוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כסא בטיחות אוונפלו

אם עגלה היא בעיקר עניין של נוחות ועיצוב, בכסאות בטיחות הדברים האלה משניים (אם כי חשובים) והבטיחות היא מעל הכול. השווינו את המחיר של דגם יוקרתי (Evenflo Triumph LX) ואלו התוצאות: באמזון המחיר הוא 135 דולר (514 שקלים) ואילו בישראל מחירו של דגם זהה על פי אתר השוואות המחירים זאפ נע בין 924 - 689 שקלים.

פליימוביל

נכון, זה לא מוצר חובה – אבל כמעט לכל פעוט שהוריו בעלי אמצעים יש איזושהי ערכת פליימוביל. השווינו כאן את אחד המוצרים הפופולריים - כבאית. המחיר באמזון בארה"ב – 24 דולר (91 שקלים) ואילו בישראל באתר היבואן הרשמי – 614 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבאית פליימוביל. הפרשים גדולים במחירים ובאפשרויות הקנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגו צ'ימה

ערכות הרכבה של לגו צ'ימה הן עוד מוצר פופולרי בקרב ילדים ובישראל הן עולות הון. בחרנו דגם של עקיצת העקרב. בישראל מחירו 349 שקלים על פי אתר זאפ, ובאמזון: 31 דולר (118 שקלים).

לגו צ'ימה משחק הרכבה מאתר אמזון.
לגו צ'ימה להרכבה. לא זול אף פעם אבל יקר פי כמה בישראל

מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לרכוש בישראל ולהוזיל עלויות?

כמה עצות שנותנות תקווה:

- ציוד יד2 תמיד עולה פחות והמודעות לצריכת יד שנייה עולה בהתמדה. מעבר לכך שזה זול יותר זה גם אקולוגי ומקטין את מעגל הצריכה האינסופי. אפשר למצוא ציוד, צעצועים ובעצם כל דבר באתרים כמו YAD2 ובאתרים נוספים. יש גם אתרים בהם נותנים ציוד בחינם כמו למשל אתר אגורה.

- בקשו מחברים, שכנים וקרובי משפחה שילדיהם גדלו שיעבירו לכם בגדים וציוד שהם כבר לא צריכים או שימכרו לכם.

- בקרו בירידי יד שנייה מקומיים או בגראז' סייל. אנשים שעוברים דירה או עושים שיפוץ נפטרים מדי פעם מציוד רב ומוכרים באותו במחירים נמוכים במיוחד.

- הצטרפו לקבוצת פייסבוק מקומית. מעבר לכך ששם מתפרסמים כל הירידים והמכירות ועובר שם מידע רב – אנשים משתמשים בפלטפורמה זו כדי להעביר ציוד, להשאיל חפצים לתת ולקבל עזרה.

- אם יש לכם אנשים שיכולים להביא לכם דברים מארה"ב ובכך לחסוך את דמי המשלוח שמייקרים את כל העסק – השתמשו בהם בתבונה. אתם יכולים לערוך את הקניות באינטרנט ולשלוח להם לכתובת בארה"ב והם יביאו את זה. אם במקרה אחד מכם נוסע לחו"ל (גם לאירופה) ניתן לעשות קניות מבעוד מועד ולשלוח לכתובת המלון.

- אתר המנשאים הישראלי – אתר עם טיפים, מידע ומכירה שמציע גם השכרת מנשאים וטרייד-אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully