וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ייראו משקפי השמש שלך בשנה הבאה?

מערכת וואלה! בשיתוף אופטיקנה

11.9.2014 / 14:49

עונת הסיילים בעיצומה, ובקרוב יתפנו המדפים כדי להכיל את כל הקולקציות המעניינות מדגמי 2015. אילו שילובים, צבעים וגזרות הולכים להוביל את אופנת משקפי השמש בשנה הקרובה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגמים חדשים מקולקציית 2015 של אופטיקנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר, משקפי שמש שימשו למטרה בריאותית אחת - הגנה על עינינו מפני קרני השמש. אבל זה זמן רב שמשקפי השמש הם גם פריט אופנתי, ומשמשים לכל סגנון חיים ומטרה. המעצבים לוקחים את ההנחה הזו כמה צעדים קדימה, ונותנים דרור לעיצובים המאוד לא קונבנציונליים של מסגרות משקפי השמש. הקולקציות לשנת 2015 שיגיעו בסוף השנה האזרחית, ישלבו גזרות לא סטנדרטיות, חומרים ייחודיים, ושילובים מעניינים. גלוריה בבאי, מנהלת הקולקציה ברשת אופטיקנה, חושפת את כל הטרנדים הלוהטים שהולכים לקשט לכם את הפנים בשנה הבאה.

איך בוחרים משקפי שמש מתאימים?

צבעים: שקופים וחורפיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה מסגרות שקופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה הקרובה תהיה נוכחות רבה של צבעים שקופים, ובעיקר גוונים פסטליים שקופים כמו: צהוב, אדום, כחול, ולבן. המסגרות השקופות התחילו מהגוון השקוף הלבן של סלין ובהמשך הצטרפו אליהם גם מותגים כמו רייבן ומיו מיו.

גם צבעי החורף יצבעו את המסגרות: חרדל ויין, בורדו, כחול רויאל, מנומר, שהוא הצבע הכי פופולארי אחרי שחור, וטורקיז. בקולקציית 2015 המנומר יעלה כיתה ויהפוך להיות יותר קיצוני, מנומר גס בהדפסים שונים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

גזרות: רחוק מלהיות קונבנציונלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרות מיוחדות ושימוש בפלסטיק עבה במסגרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לגזרת הטייס, שממשיכה לנצח בכל קולקציה, נראה צורות גיאומטריות מחוץ לקופסא וממש לא שגרתיות ומוכרות. פלסטיק עבה וגס ונוכחות של חומר רב במסגרת.

אחד הטרנדים הבולטים השנה - הוא גשר אף לא קונבנציונלי כמו גשר האף הכפול במשקפי פראדה. ברוב משקפי השמש תמצאו שתי עדשות וגשר שמחבר ביניהן. אבל המעצבים החליטו שאפשר למתוח את הגבולות של מה שמקובל, ועיצבו גשר בצורות שונות מעל העדשה, או שהחליטו בכלל לא לשים גשר ולחבר את העדשות עם חוט מתכת. תוכלו למצוא את העיצובים הללו במשקפי דיור, הידועים בעיצובים הללו, ואצל רון ארד, פראדה ומיו מיו.

טרנדים בולטים נוספים: חתולי, אובר סייז, טייסים בווריאציות שונות, וייפר (פלסטיק מרובע קלאסי שהתחיל במותג רייבן, ומתאים כמעט לכל צורת פנים), ומסיכה - עדשה אחידה, קמורה, ללא מסגרת.

חומרים: קרבון וג'ינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווני ג'ינס ושימוש בחומרים חזקים וקלים במוטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבי משקפי השמש מביאים את האופנה העונתית לענף האופטיקה ומשתמשים במסגרות מעור, ג'ינס ובדים נוספים. מי שהתחיל עם זה הוא המותג רייבן, שניסה ליצור מראה קז'ואלי וגם הביע אמירה על השילוב של אופנה ואופטיקה. ג'ינס הוא פריט אופנתי שאף פעם לא יורד מהמדפים, לכן מסגרת מג'ינס יכולה להיות רב עונתית. מסגרת מעור לעומת זאת, נותנת מראה חורפי.

במשקפי גברים יש שימוש השנה בלא מעט קרבון בעיקר במוטות, מאחר שזוהי מתכת קלה וחזקה, כמעט חסרת משקל, וגם קלה לעיצוב. למסגרות מקרבון יש יתרונות מעבר ליופי: הן לא מחלידות, הן חזקות ומאוד קלות, זאת מפני שהוא עשוי סיבי פחם.

10 טיפים לשמירה על משקפי שמש

שילובים: מעץ ועד נצנצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסגרות עטורות נצנצים יוקרתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסגרות של משקפי שמש ישלבו פלסטיק ומתכת, שילובי בדים כמו ג'ינס ועור, או ז'מס וקטיפה.

אלמנטים קישוטיים:
ניטים – למראה רוק גלאם ונצנצים – שעשויים למעשה מאבן גרוסה דק, ומודבקת בצפיפות כך שזה יוצר מראה חולי מנצנץ. הנצנצים משדרים יוקרתיות וניתן למצוא אותם במותגים כמו פאנדי, ג'ימי צ'ו ומיו מיו, בהתאמה לקולקציית הנעלים והתיקים של מותגים אלו.

בשנה הקרובה נראה שילוב של פלסטיק ועץ כאשר המסגרת הפנימית היא מפלסטיק והחלק החזותי מעץ בגוונים של חום - אדום, עץ אלון, וחום אדמה. השימוש בעץ, שהוא חדש יחסית, משדר חזרה למקורות ואקולוגיה. אך אל דאגה, ברוב המסגרות, משתמשים בדמוי עץ ולא בעץ אמיתי, כך שלא כורתים עצים כדי לייצר משקפי שמש. מי שהתחיל בטרנד הזה הוא המותג גולד אנד ווד, הבלעדי לאופטיקנה, שכבר שנים מייצר משקפי שמש ומשקפי ראייה עם שילובים של עץ בדגש על שמירה אקולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully