וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדליק סיגריה בתא לחץ ופוצץ את בית החולים

3.8.2014 / 12:49

גבר בן 65 נהרג בבית חולים בסין לאחר שהדליק סיגריה בתא קטן לטיפול בחמצן בלחץ גבוה. כעת משפחתו דורשת מבית החולים פיצויים על כך שלא לקחו ממנו את המצית לפני הטיפול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאריות תא הלחץ אחרי הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר סיני נהרג לאחר שפוצץ אגף שלם בבית החולים שבו אושפז, פשוט כי החליט לעשן סיגריה בעת טיפול בתא לחץ.

האנג לי, בן 65, הוכנס לתא לחץ (טיפול בחמצן בלחץ גבוה) בבית החולים העירוני ב-Nanxiang כדי לזרז את ההחלמה שלו מפציעת ראש קלה ממנה סבל. ככל הנראה, בזמן שדלתות התא היו סגורות, הוא החליט לעשן סיגריה. למרבה הצער, הסיגריה הדליקה את המצעים, שעלו בזריזות בלהבות בגלל האוויר העשיר בחמצן שהיה בתוך התא הקטן. השריפה הזו גרמה לפיצוץ שהרס את המחלקה כולה, והרג את האנג.

מומחי ביטחון שחקרו את האירוע ביחד עם כוחות כיבוי אש דיווחו כי גופתו של האנג נשרפה לחלוטין, וכי הם מצאו בקרבת מקום מצית שנמסה בלהבות. הבדיקה שלהם העלתה כי המצית היא שהחלה את השריפה.

כעת משפחתו של האנג דורשת לחקור מדוע הצוות הרפואי לא לקח ממנו את המצית לפני שהכניסו אותו לתא הלחץ. בנו של הואג אמר לאחר התקרית כי "כל הגוף של אבא שלי היה חרוך, הוא נראה כמו חזיר צלוי. זה הדבר הגרוע ביותר שראיתי אי פעם, בלתי נסבל לחלוטין".

בית החולים הודה באחריותו לכך שלא הזהיר את המטופל כי אסור לעשן או להדליק אש בתוך תא הלחץ, וכעת הם במשא ומתן עם המשפחה על מתן פיצויים.

עוד בוואלה! בריאות:
הורים שבתם נולדה בלי אף מבקשים שתפסיקו לפחד
הקשר המפתיע בין אומגה 3 לשתיית אלכוהול
העיקר הבריאות? המוצרים הכי הזויים ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully