וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא בלידות מרובות עוברים בנתניה

13.7.2014 / 9:01

בבית החולים לניאדו נולדו שבוע שעבר חמישה זוגות תאומים ושלישייה בפרק זמן של יומיים בלבד. מדובר בשיא ילודה שאפילו ותיקי המחלקה לא זוכרים כמוהו. לכל היולדות והיילודים שלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפית ועמיר גראד עם התאומים שנולדו להם במחלקה. זוג תאומים אחד מבין חמישה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל המצב חיים ממשיכים להיווצר ולצאת אל אוויר העולם. שבוע שעבר נרשם במחלקת היולדות של בית החולים לניאדו שיא בלידות מרובות עוברים, כשבתוך יומיים נולדו במחלקה חמישה זוגות תאומים ושלישייה אחת. צוות המיילדות והרופאים שליוו את היולדות בכל שלבי הלידה, התרגשו מצירוף המקרים שהזדמן לחדר הלידה וציינו כי לא זכורה להם כמות של לידות מרובות עוברים שכזאת, בפרק זמן קצר כל כך. להורים ולכל התאומים שלום.

עוד בוואלה! הורים:
עד כמה יתחשבו בתוכנית הלידה שלך?
צפו בתאומות הזהות שנולדו כשהן מחזיקות ידיים
כל מה שצריך לדעת על רעלת היריון

לששת זוגות ההורים שהגיעו למחלקה על מנת ללדת את ילדיהם חיכו במחלקת התינוקות יותר מעריסה אחת לזוג הורים. עם לידתם של חמשת זוגות התאומים והשלישייה תינוקיית בית החולים כמעט והכפילה את עצמה במשך יומיים בלבד.

פנינה רוזנווסר, מיילדת ומנהלת שביל הלידה בבית החולים לניאדו בנתניה, הגיבה בהתרגשות: "במסגרת העבודה בחדר הלידה ישנו רגע שיא מיוחד, רגע יציאת העובר בריא ושלם ומסירתו לחיק אמו, במהלך השבוע האחרון הזדמן לי ליילד כמה זוגות תאומים ותחושת האושר שעוטפת אותי בזמן הענקת התינוקות לאמם כפולה ומכופלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully