וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומות זהות נולדו כשהן מחזיקות ידיים

11.5.2014 / 14:18

אחרי 57 ימים באשפוז אישה מאוהיו ילדה תאומות שחלקו במהלך ההריון את אותו שק מי שפיר ואת אותה השילייה, וגם כשהן נולדו - לא רצו להיפרד

תאומות זהות נולדו כשהן מחזיקות ידיים. מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים,
רגע הלידה. מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים/מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים

אחרי 57 ימים באשפוז, אישה מאוהיו ילדה תאומות זהות – ונדירות. התאומות חלקו במהלך ההריון את אותו שק מי שפיר ואת אותה השילייה (תאומים מונואמניוטים, בשפה המקצועית). גם כשהן נולדו הן לא רצו להיפרד – ויצאו לעולם כשהן מחזיקות ידיים.

התאומות ג'נה וג'יליאן נולדו בניתוח קיסרי בבית החולים אקרון לילדים. "הן כבר חברות הכי טובות", אמרה האם שרה טיסלטוויפ לעיתון מקומי, "אני לא מאמינה שהן החזיקו ידיים – זה מדהים". הרופאה שיילדה את שרה אמרה לאחר מכן כי "דברים כאלה קורים באחד לעשרת אלפים הריונות".

הריון של תאומים זהים שחולקים את שק מי השפיר הוא נדיר למדי - כאחוז עד שני אחוז מכלל התאומים. מדובר בהריון שכרוך בהרבה מאוד סיכונים, בעיקר סיבוך של חבל הטבור, מומים מולדים ובעיות בלידה.

בעבר הסיכון לתמותה היה גבוה מאוד בהריונות מסוג זה, אבל בשנים האחרונות מקובל לאשפז נשים עם תאומים מונואמניוטים החל מהשבוע ה-26 להריון, לצורך ניטור ובדיקת אולטרא סאונד יומית וליילד אותן בשבוע 32. טיפול זה משפר מאוד את הסיכויים ללידה תקינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תאומות זהות נולדו כשהן מחזיקות ידיים. מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים,
האם שרה ושתי בנותיה. מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים/מתוך ההודעה לעיתונות שפרסם בית החולים אקרון לילדים

שרה הייתה בבית החולים במשך יותר מחודשיים, שם עקבו אחר ההריון מכל זווית אפשרית ודאגו לשלום הבנות. ברגע שהיא הגיעה לשבוע 33 – הוחלט ליילד אותה. התאומות נולדו בריאות, וכלל הנראה ישהו בבית החולים שבועיים עד ארבעה שבועות, עד שיעלו במשקל ויהיו מוכנות לשחרור הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully