וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-פארם השיקה מותג חיתולים

30.4.2014 / 15:26

מחירם של Life Baby's נמוך ב-30% ממחירם של המתחרים המובילים והם תמיד יהיו זולים יותר. במסגרת ההשקה לקוחות מועדון לייף-סטייל יקבלו בקנייתם זיכוי מלא לרכישת מוצרי "לייף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיר החיתולים: 42.90 ש"ח. "לייף בייביס של סופר-פארם/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת סופר-פארם השיקה היום (רביעי) את Life Baby's –חיתולי פרימיום חדשים מבית "לייף" – המותג הפרטי של סופר-פארם, והיא הרשת הראשונה בישראל להשיק חיתולים תחת מותג פרטי. מחיר חבילת חיתולים יהיו זול יותר באופן קבוע ממחירם של חיתולי הפרימיום המובילים בשוק. החיתולים הושקו היום במחיר של 42.90 שקלים - 30% פחות ממחירם הרשמי של המובילים בשוק: "האגיס" ו"פמפרס".

בסופר-פארם מבטיחים שזה לא רק מחיר השקה והתחייבו שחיתולי "לייף בייביס" יהיו תמיד זולים יותר ברשת בהשוואה למותגי הפרימיום. כמו כן, ישתתפו החיתולים החדשים במבצעים שונים לאורך השנה ויוצעו תמיד במחיר נמוך יותר. לדברי ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם, היעד שהציבה לעצמה הרשת הוא 10% ממכירות החיתולים ברשת עד סוף שנת 2014.

החיתולים מיוצרים על ידי חברת Ontex הבלגית – יצרנית החיתולים השנייה בגדולה באירופה אחרי "פרוקטר אנד גמבל" והיצרנית המובילה בעולם של מוצרי היגיינה חד פעמיים. מבין החיתולים שמייצרת אונטקס נבחר עבור Life Baby's החיתול ברמה הגבוהה ביותר, עם דגש על רמת ספיגה ויובש. זאת בהתאם לדרישות שלקוחות סופר-פארם הציגו במחקרים השונים, שערכה החברה מהם עלה שהפרמטרים החשובים ביותר לאימהות ישראליות הם איכות החיתול אל מול מחירו. חיתולי Life Baby's עברו את בדיקת מכון התקנים בציונים גבוהים בפרמטרים של ספיגה לעומת המתחרים בשוק ובראשם "האגיס" ו"פמפרס".

ההשקעה הגדולה ביותר של מותג "לייף"

חיתולים הם אחת ההוצאות המשמעותיות עבור המשפחה הישראלית הצעירה ואנחנו גאים להביא בשורה אמיתית לצרכנים - אלטרנטיבה איכותית למותגי הפרימיום במחיר משתלם כל השנה", אומר לביא ומוסיף: "לקוחות סופר-פארם סומכים ובוחרים בלייף גם במוצרי התינוקות, בו נתח המותג עומד על כ-30% אחוז ואנו מאמינים, כי ישמחו להתנסות ולהשתמש בחיתול Life Baby's".

כניסתם של החיתולים לשוק היא ההשקעה הגדולה ביותר של מותג "לייף" וההשקה מלווה בקמפיין נרחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בטלוויזיה, בעיתונות, באתר תוכן Life Baby's, בחנויות ובנקודות המכירה. זהו הקמפיין הרחב ביותר בהיקפו מאז השקת מותג "לייף" של סופר-פארם ב-1994. "בהשקת החיתולים נשקיע כ-8 מיליון שקלים", מסר עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם, וציין שעם ההשקה ייכנסו כל מוצרי המותג הפרטי לתינוקות ולפעוטות תחת המותג Life Baby's.

מקווים לשנות את השוק

לאורך שנים חיתולים הם מוצר loss leader הנמכר במחירי הפסד עקב התחרות העזה בין הקמעונאים. דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "שוק החיתולים בישראל התאפיין עד היום בחוסר סימטריה בין היצרנים לקמעונאים. אין זה סוד כי הקמעונאים מפסידים מידי שנה מיליוני שקלים ממכירת חיתולים. חיתולי Life Baby's יאפשרו לנו לצמצם הפסדים אלו ואנו מאמינים, כי בטווח הארוך יצרניות החיתולים יאלצו לשנות את התנהלותן ובכך תהיה השפעה על השוק כולו, שכן סופר-פארם מחזיקה ב-30% משוק החיתולים בישראל".

סדרת חיתולי Life Baby's כוללת את כל המידות: החל מ-NB (New Born) ועד מידה 5 או משקל של 25 ק"ג. בהמשך תתרחב הסדרה גם לחיתולי מעבר ולבגדי ים לתינוקות.

במסגרת ההשקה לקוחות מועדון לייף-סטייל ייהנו מהטבה בלעדית ברכישת חיתולי Life Baby's. לקוח שירכוש חיתול Life Baby's יקבל זיכוי מלא לרכישת מוצרי לייף בסופר-פארם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully