וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה של צעצועים

מירב דוסטר

8.4.2014 / 8:21

לקראת חופשת הפסח יצאנו לבדוק באיזה חנויות צעצועים קיפלו את השלט "שברת? שילמת" כדי לתת ללקוחות הקטנים שלהם חוויה של פעם בחיים

פרנזי חנות צעצועים. ניב אהרונסון
זו לא הקנייה, זו החוויה. פרנזי/ניב אהרונסון

כשילד נכנס לחנות צעצועים, הדרך שבה הם מסודרים על המדף ותוויות המחיר שמוצמדות להם לא ממש מדברים אליו. הוא רוצה לגעת, להרגיש, לנסות. גם אם הוא בסופו של דבר לא יצא עם הצעצוע הזה מהחנות, הוא רוצה ליהנות ממנו, ולו לכמה רגעים.

חג פסח ממשמש ובא, ואנחנו יצאנו לבדוק באיזה חנויות צעצועים הבינו שהכלל "שברת? שילמת!" כבר ממש לא רלוונטי, ומאפשרים לילדים חוויה שלמה ומהנה.

הנה החנויות שבהן הילדים שלכם הכי ייהנו:

פרנזי – קניון ארנה

מה שהוביל את יזמי החנות פרנזי ללא ספק הוא מתן חוויה כייפית לילדים, כזו שתישאר איתם לעוד הרבה זמן. היזמים בנו קונספט חדש בארץ שפונה קודם כל לילדים ולחוויה שלהם. כאן מותר לגעת, להתנסות ולהשתולל.

ההיי לייט של חנות ההפתעות הזו הוא פסנתר רצפה מקובע באורך 6 מטרים מנגן, שיגרום לילדים ולמבוגרים לקפץ. ואם אתם תוהים מאיפה זה מוכר לכם, התשובה היא מהסרט "ביג", עם טוס הנקס.

החנות כולה מחולקת לפי עולמות לילדים, בעיצוב שלא היה מבייש גם את חנויות הילדים המובילות בחו"ל. בין שלל האטרקציות תוכלו למצוא בית בובות ענק, הכולל מטבחים לשפים הקטנטנים. פריקים של לגו יוכלו לבנות מגדלים ושכונות בשולחן הלגו, הבימבות שמפוזרות בחנות מחכות שמישהו ירכב עליהן, בפינת המכוניות יוכלו הילדים לתמרן מכוניות עם שלט.

על חמש במות צעצועים למכירה ניצב צעצוע נבחר להתנסות ובדיקה, לפני שתחליטו אם לרכוש אותו. מחוץ לחנות ישנה עמדת פעילות יצירתית מתחלפת על בסיס יומי: הדבקה, צביעה , מופעים לילדים, הצגות, חוגים ועוד.

בשורה התחתונה, בין אם הילדים ייצאו מכאן עם צעצוע ובין אם לאו, לפרנזי הם ירצו לחזור, שוב ושוב. בהחלט אוירה של חו"ל בישראל.

מיי בייבי ירכא – אזור התעשייה

החנות שהחלה מ-90 מ"ר גדלה למפעל בגודל של 11,000 מ"ר והיד עוד נטויה. הקונספט שהוביל את בעליה, ג'ס כנען הוא: איקאה לילדים. הכול תחת קורת גג אחת: צעצועים, מוצרי תינוקות, חדרי ילדים, גלריה של אוכל. חנות שתלווה את המשפחה ותיתן לה מענה לכל דבר מתחילת ההיריון ועד לגיל 15.

עד היום פעלה בקומה השנייה של הקומפלקס משחקייה, שבה התקיימו גם ימי הולדת. בימים אלה נבנה פארק שעשועים לילדים: קידס איירפורט, מתוך ההבנה ששדה תעופה הוא מרכז ביקור לאנשים מכל העולם, שמשמש גם כמוקד קניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אימג'ינריום – קניון חיפה

כל חנות של רשת אימג'ינריום מציעה שתי כניסות, דלת אחת למבוגרים, ודלת שנייה, נמוכה, לילדים.

הרשת שקיימת למעלה מ-20 שנה, פרוסה ב-29 מדינות, הסניף בחיפה הוא הגדול בארץ. מבחינת העיצוב, המוצרים מונחים בגובה העיניים הן של ילדים והן של מבוגרים.

הילדים יכולים להתנסות במשטח פעילות שפרוס לתצוגה, בחלק מהבובות, ובמוצרי התנועה: אופניים, קורקינט שהם יכולים להתנסות ולנסוע עליהם. בכל מחלקה יש מוצר שפתוח לתצוגה ומזמין את הילדים להתנסות בו, כמו משחקי שולחן.
העיצוב של אימג'ינריום הוא ייחודי לפי עולמות תוכן: טכנולוגיה, יצירה, תנועה, טרום בי"ס, ספורט, קיץ.

הקונספט של אימג'ינריום הוא שכל המוצרים הם של הרשת, עם הקפדה על איכות ויצירתיות גבוהה, ועיצוב אסתטי ופרקטי.
הפינה האטרקטיבית בחנות היא למכורי המסכים: הפינה הטכנולוגית שמציעה טאבלטים לילדים, ומשחקים נלווים לטאבלט, המהווה קונספט ייחודי לרשת.

טויס אר אס – סינמה סיטי ראשל"צ

הסניף שהוקם במתחם של סינמה סיטי לפני 4 שנים וחצי, נחשב לסניף הדגל של הרשת, ומחולק ל-2 קומות. הדבר הראשון בו מבחינים הוא אזור המולטימדיה, המזמין את הילדים להתנסות באקס בוקס בקונסולות הפתוחות. עבור הילדים הצעירים יותר הוקמה עמדת וובי webee להתנסות במקלדת ומשחקי ישיבה.

חווית דיסני בהמשך החנות מציעה מסכי טלוויזיה גדולים המקרינים תוכניות וסרטונים של דיסני. בקומה התחתונה, בצידי המדרגות הנעות, אפשר לגעת בזהירות בדינוזאורים ובקומה התחתונה בממותה ענקית. החנות מרווחת ומזמינה.

כפר השעשועים – אילת מרכז ביג

הסניף של כפר השעשועים באילת שהוקם לפני 10 שנים במרכז ביג אשר ממוקם בכניסה לעיר, הוא מבין הסניפים הגדולים בארץ של הרשת, 480 מ"ר של משחקים ושעשועים. את המוצרים שיעניינו וימשכו את הילדים, מקפידים להניח על מדפים בגובה העיניים של הילדים. ומה שיעניין יותר את ההורים מונח מן הסתם על המדפים העליונים.

האטרקציה לילדים בשטח החנות היא בובות דינוזאורים שלחיצה עליהם תגרום להם להשמיע קולות. הילדים יוכלו לשחק בכל מה שלא סגור בקופסאות, כמו מכוניות ומתגלגלים. בנים ימצאו כאן מגוון של מכוניות שלט, והבנות ישמחו לגלות עשרות מוצרים של הלו קיטי משפתון ועד מטבח. יתרון נוסף, לאילתים ולמבקרים בה, היא הורדת המע"מ ממחירי הרשת.


מכירים חנויות צעצועים חווייתיות נוספות? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully