וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא מתה כדי להציל את בתה התינוקת

30.3.2014 / 16:33

אליזבת ג'ויס גילתה שהסרטן חזר לגופה רק חודש אחרי שגילתה שהיא בהריון נגד כל הסיכויים. הרופאים הבהירו לה שאם תמשיך את ההריון, תסכן את חייה. אבל היא לא הסכימה לוותר

אליזבת' צ'ויס ובתה לילי. מתוך סרטון ההתרמה שפורסם ברשת,
אליזב'ת ובתה לילי בבית החולים/מתוך סרטון ההתרמה שפורסם ברשת

אמא מניו יורק עשתה את הקרבה הגדולה מכל -היא ויתרה על החיים שלה כדי שבתה התינוקת תוכל לחיות.

אליזבת ג'ויס בת ה-36 התמודדה במשך שנים עם סרטן, וכאשר נדמה היה לה שניצחה אותו סופית - היא נכנסה להריון. רק חודש אחרי הגילוי המשמח, הרופאים בישרו לה שהסרטן חזר, ושאם לא תפסיק את ההריון, לא תהיה אפשרות לטפל בה כראוי והיא תסכן את חייה. למרות הקושי הנורא, היא החליטה לשמור על ההריון.

"להביא ילד היה הדבר הכי חשוב בעולם בשבילה"

הרופאים אמרו לאליזבת' כבר לפני כמה שנים שהיא לעולם לא תוכל להביא ילדים. לכן, כשהיא גילתה שהיא בהריון בשנה שעברה, היא הרגישה שקרה לה נס. הנס הזה הפך במהירות לשברון לב עבור אליזבת ובן זוגה מקס, כאשר הרופאים אמרו לה שעליה להפסיק את ההריון ולהתחיל בטיפולים, אחרת תסכן את חייה.

"להביא ילד היה הדבר הכי חשוב בעולם בשבילה", סיפר מקס לניו יורק פוסט, "היא אמרה 'אם נפסיק את ההריון ונגלה בעתיד שאני לא יכולה להביא ילדים – אני אהיה שבורה'. היא ידעה שזו עלולה להיות ההזדמנות האחרונה שלה".

אליזבת' אובחנה כחולת סרטן ב-2010, כשהיא ומקס היו יחד כשנתיים. "היום בו הרופאים סיפרו לנו את התוצאות הוא גם היום שבו הצעתי לה נישואים", סיפר מקס, "היא אמרה 'זה סופני, אני אפילו לא מתכוונת להילחם בזה, בוא נטייל בעולם עד שאתמוטט". מקס הלך למטבח וחזר עם טבעת אירוסים מאולתרת ועם ההכרזה – אין לך את האפשרות לא להילחם. הם התחתנו חודש אחר כך.

אליזבת' הספיקה להיות עם משפחתה רק לילה אחד

אליזבת עמדה בארבעה סבבים של כימותרפיה וניתוח. היא הייתה נקייה מסרטן במשך שלוש שנים, וחלמה להיות אמא למרות שהרופאים אמרו שזה לא אפשרי. ביוני 2013 היא גילתה שהיא בהריון נגד כל הסיכויים. רק חודש אחר כך הם קיבלו את ההודעה הנוראית מכולן: הסרטן חזר.

אליזבת' עברה ניתוח להסרת הגידול, אבל בגלל ההריון היא לא יכלה לעבור סקירת MRI מקיפה, והרופאים לא יכלו לבדוק אם הסרטן התפשט ולטפל בה בהתאם.

אליזבת אמורה היתה ללדת ברביעי במרץ, אבל הרופאים לא יכלו לחכות עד אז. בינואר היא עברה ניתוח קיסרי ולילי נולדה. לאחר הלידה, בריאותה של אליזבת' הידרדרה במהירות, כיוון שבזמן ההריון הסרטן התפשט בגופה.

חמישה ימים אחרי שלילי שוחררה מבית החולים, אליזבת' הגיעה הביתה. אבל היא הספיקה להיות עם משפחה רק לילה אחד. היא מתה ב-9 במרץ בבית החולים, כשמקס לצידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סרטון ההתרמה למען מקס ולילי:

כעת, החברים והמשפחה של מקס ולילי הקטנה מנסים לגייס עבורם 50 אלף דולר, כדי לעזור להם להתמודד עם התקופה הקשה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully