וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע שישי

11.9.2013 / 8:37

סוף סוף התינוק מתחיל לתקשר אתכם בחיוכים, להרים את הראש ולזהות אתכם. שבוע שישי הוא בהחלט ציון דרך

בגיל שישה שבועות או בסמוך אליו תינוקות מכבדים את הוריהם בחיוך ראשון. אחרי שזה יתחיל זה לא ייפסק ואין ספק שמדובר באחד הדברים הראשונים שהכי מתגמלים הורים טריים. בגיל זה רוב התינוקות כבר מזהים את הוריהם או דמות אחרת המטפלת בהם באופן קבוע וההתרגשות של המפגש באה לידי ביטוי בחיוכים. חיוך, אגב, הוא סימן להתפתחות תקינה והוא הצעד הראשון בדרך לפיתוח תקשורת ויחסים חברתיים. זו גם הסיבה שהוא מכונה "חיוך חברתי".

בגיל שישה שבועות זמן העירות של תינוקות מתארך וזה זמן מצוין להניח אותם על הבטן על מזרון פעילות ולראות אותם מצליחים להרים את בית החזה. כשהם מתעייפים השכיבו אותם מתחת לאוניברסיטה, אבל אל תעמיסו עליהם צעצועים נתלים. מומלץ להשמיע מוזיקה מכל סוג ולראות איך הם מגיבים אליה. גם אם אתם זייפנים רציניים כדאי מאוד לשיר להם ובזמן השירה להביט בהם ,לשנות הבעה ולחייך.

בשבועות אלה חוש הראייה של התינוק מתפתח ומשבוע לשבוע הוא מצליח להבחין בין יותר גוונים. גם המעקב אחר אובייקט נע משתפרת לקראת גיל חודשיים אפשר לשנות את התמונות שאתם מציגים לתינוקו ולא להסתפק רק בצורות ובציורים בשחור-לבן.

בגיל שישה שבועות אגרופיו של התינוק מתחילים להשתחרר וכפות ידיו מתחילות להיפתח לעולם. זה עוד מוקדם מדי להושטי יד ולתפוס חפץ, אבל אם תניחו בידיים הקטנות חפץ, סביר שהתינוק יחזיק בו חזק.

ובן כמה היה התינוק שלכם כשחייך לראשונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully