וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לגיהנום: השבועיים האחרונים של אוגוסט

17.8.2014 / 15:21

ילדים משועממים, חום בלתי נסבל וישראלים שכובשים כל חלקה טובה באירופה - מהדורת וואלה! במחווה לתקופה הקשה ביותר של הקיץ. מתוך המהדורה

צילום מסך

עוד במהדורה:

האם ישראל צריכה לחשוש מדאעש? הארגון הרצחני שמהלך אימים על המזרח התיכון הצליח להשתלט על שליש משטחי סוריה ועיראק ואפילו לגרום לאמריקנים להשיב את כוחותיהם לעיראק. מעשי הזוועה של חיילי המדינה האסלאמית גרמו אפילו לנסראללה להרגיש מאוים. גורמי מודיעין העריכו כי לדאעש יש תאים רדומים מחוץ לסוריה ועיראק וכי יש חשש שיבצעו פיגועי טרור בארצות הברית ואירופה. האם ישראל היא היעד הבא של הארגון הסוני הקיצוני?

לקראת סיום הפסקת האש: האם יש סיכוי למנוע את הירי? הפסקת האש תגיע לסיומה מחר בחצות ושני הצדדים משדרים פסימיות וטוענים כי יש סיכוי קלוש להשגת הסכם ארוך טווח. בזמן שחאלד משעל מקשיח עמדות ומתעקש על הקמת נמל ימי ופתיחת שדה תעופה, בצד הישראלי מדברים על צעד חד צדדי וחזרה לדוקטרינת "שקט תמורת שקט". במקביל, שרים מהימין בראשותו של נפתלי בנט, תוקפים את התנהלותו של בנימין נתניהו. מה האפשרויות העומדות בפני ישראל במידה והמשא ומתן יקרוס?

הראיון האחרון של דפנה בר ציון: גובר החשש לחייו של המוזיקאי, אילן בן עמי החשוד ברצח של זוגתו בנפרד, המסעדנית דפנה בר ציון. יום לפני הרצח, בר ציון התראיינה לוואלה! אוכל לקראת פתיחת המסעדה החדשה שלה ביפו, אבטליון, ואמרה שהיא "מחכה שיקרה משהו טוב". בר ציון הייתה אופטימיות והתרגשה מפתיחת המקום החדש, האזינו לראיון האחרון שלה.

התחזית: היום התחממות, מחר דומה.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully