וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה ההוליוודית לעוגות בוץ: דיאטת חימר

29.7.2014 / 8:08

דיאטה חדשה מציעה לעזור לכם להוריד 4.5 ק"ג בעשרה ימים, בלי להיות רעבים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את הקיבה שלכם בחימר. ספוילר: זה לא בריא

אבקת חימר. ShutterStock
חימר? בתיאבון/ShutterStock

דיאטת חימר נשמעת כמו גרסה עדכנית למשחקי הבוץ של ילדי גן, אבל למעשה מדובר בטרנד אמיתי לחלוטין, שהולך ותופס תאוצה בעידודן של כמה כוכבות הוליוודיות רעבות. בדיאטה הזו אוכלים חימר כדי למלא את הקיבה ולנקות את מערכת העיכול. כמובן שרופאים מזהירים כי מדובר בטרנד מסוכן, אבל לצערנו זה לא באמת מעניין אנשים שחושבים שהם סוף סוף מצאו את הדרך הקלה לרדת במשקל.

עוד בנושא:
10 סימנים שהדיאטה שלך מסוכנת
דירוג הדיאטות הגדול: מה עובד באמת?
6 טעויות דיאטה שאתם עושים כל קיץ

בדיאטת חימר בולעים טבליות חימר או מערבבים אבקת חימר בכוס מיץ. ההיגיון, אם אפשר לקרוא לזה ככה, שעומד מאחורי הדיאטה הזו הוא שחימר (בדרך כלל מסוג בנטוניט) מתנפח ל-12 פעמים הנפח המקורי שלו בבטן, ובכך בולם את תחושת הרעב. חסידי הדיאטה הזו גם טוענים כי החימר סופח חומרים רעילים מהגוף ועוזר להתניע את חילוף החומרים על ידי הסרת הפסולת מהמעיים. את החימר בולעים יחד עם אבקת קליפת פסיליום, שאמורה להניע את החימר במעיים.

זואי קרביץ. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
זואי קרביץ. חימר בשביל האומנות/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

התוצאות של הדיאטה הזו מרשימות – 4.5 ק"ג בעשרה ימים. וכמו כל דיאטה שמבטיחה ירידה מהירה במשקל, הכוכבות בהוליווד כבר לגמרי בעניין. זואי קרביץ (הבת של לני) הודתה שהקפידה במשך תקופה על דיאטת חימר. למרבה האירוניה, היא התחילה בדיאטה הזו כדי לרזות לצורך תפקיד בסרט שבו גילמה אנורקסית. גם השחקנית בת ה-22 שיילין וודלי (היורשים) מדברת על הדיאטה החדשה בהתלהבות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אבל בעוד שדיאטת החימר הולכת וצוברת מעריצים, אנשים שוכחים לשים לב לדבר אחד – הפן הבריאותי. מעבר לעובדה שזה מאוד לא בריא לסתום את הקיבה כדי לא לאכול (כן, אנחנו צריכים אוכל), החומר המרכזי בדיאטה הזו הוא גם החומר המרכזי בחול של חתולים – שכן הוא יעיל בספיגת פסולת ומתנפח כאשר הוא רטוב. עובדה מטרידה נוספת היא שחימר עלול להיות מאוד רעיל כיוון שהוא עלול להכיל ארסן ועופרת. ארסן יכול לגרום לקריסת כליות, נזק למערכת העצבים ולסרטן עור, ריאות ודם. עיכול עופרת עלול לגרום לאנמיה, לקריסת כבד ולנזק למוח.

חובבי טרנדים מוזרים?
לאכול 30 בננות ביום ולרדת במשקל
נשנוש טבעי: חטיפי אנרגיה מצרצרים
טרנד בריאות אמריקאי: חמאה בקפה

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully