וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטות וכושר: 5 כוהנות הבריאות של הוליווד

28.8.2014 / 8:00

אכילת השילייה של התינוק, מתכונים בריאים, זריקות של הורמונים וקלטות כושר. הכוכבות של הוליווד מפתחות קריירה משנית של כוהנות בריאות. אז למה הציבור לא כל כך אוהב אותן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוהנת הגדולה. מרתה סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבות הוליווד היו תמיד מושא לקנאה. הטקסים, השמלות, תהילת העולם, הגברים החתיכים והכסף הגדול נראים עבור כולנו כמו חלום רחוק שנועד להתגשם רק עבור יחידות סגולה. אבל כנראה שהאוויר שם למעלה בפסגה נהיה קצת דליל, אחרת לא ברור מה הכוכבות הכי לוהטות של הוליווד מחפשות בתחום הלייף הסטייל והדיאטות. נכון, יש שם הרבה מאוד כסף (תשאלו את מרתה סטיוראט, הכוהנת הגדולה שהונה הוערך בעבר בלמעלה ממיליארד דולר), אבל משום מה בארה"ב, ברגע שאת נכנסת למטבח ומתחילה לתת עצות את הופכת לשנואת נפשן של נשים רבות.

אז מי הן כוהנות הבריאות הנוצצות שמוכנות לקחת את הסיכון?

עוד בנושא:
10 מזונות שישאירו אתכם צעירים
מחקר: תזונה צמחית מונעת סרטן
הדיאטה שכבשה את כוכבות הוליווד

לייף סטייל ואוכל בריא: גווינת' פאלטרו

גווינת פלאטרו. cdn.cstatic.net,
גווינת פאלטרו על עטיפת הספר "its all good"/cdn.cstatic.net

אחרי שנים שכיכבה בסרטים הוליוודים וחלקה את חייה עם כמה מהגברים השווים של הוליווד, הצליחה גווינת פאלטרו למשוך אליה בשנים האחרונות אש מכיוונים לא צפויים. ב-2008, כשהיא כבר אמא לשני ילדים עם שמות מעניינים, פתחה פאלטרו את הבלוג GOOP שהתחיל כפרוייקט צדדי של מתכונים בריאים, נטולי פחמימות ועמוסי קייל והפך פופולרי ביותר בארה"ב. עם יציאת הספר "It's All Good" ביססה הכוכבת את מעמדה ככוהנת לייף סטייל שנותנת עצות באופנה, טיולים, אירוח ואוכל, אך ביססה במקביל גם את מעמדה כאחת הנשים השנואות בארה"ב. אחרי שפירסמה שהילדים שלה לא אוכלים פחמימות ולא רואים טלוויזיה באנגלית אלא רק בצרפתית, חטפה הכוכבת קיטונות של ביקורת. תוסיפו לזה את המחירים הגבוהים של המוצרים שנמכרים באתר שלה יחד עם מתכונים יקרים ומסובכים, וקיבלתם את כל מה שעקרת הבית האמריקאית הממוצעת מתעבת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כושר וטייצים: ג'יין פונדה

פסטיבל קאן 2014. GettyImages
עושה כבוד גם בגיל 77. ג'יין פונדה בספטיבל קאן 2014/GettyImages

זוכת האוסקר בת ה-77 הופיעה השנה על השטיח האדום בפסטיבל קאן כשהיא לבושה בשמלה שלא מותירה הרבה מקום לדמיון - האשה הזו לוהטת גם בגילה. נכון, היא עברה כמה וכמה ניתוחים פלסטיים, אבל מי שהחלה בשנות ה-80 בקלטות כושר, אחרי שנפצעה במהלך צילומי סרט, הצליחה לפתח קריירה מקבילה ולא פחות מתגמלת מזו שבהוליווד. פונדה העידה בעבר כי הספורט הצליח להוציא אותה מאנורקסיה ובולימיה מהם סבלה בעברה, ונתן לה הרבה חוסן נפשי גם בהתמודדות שלה מול מחלת הסרטן. בשנים האחרונות נשמעות ביקורות על כך שפונדה שמטיפה לחיים בריאים עמוסי מתיחות וקפיצות מרבה להשתמש במתיחות, בפנים. כך או כך, אחרי עשרות קלטות כושר, קלטות שמע וכמה ספרים, עושה רושם שפונדה לא ממהרת לפנות את מקומה ככוהנת קלטות הכושר הגדולה.

אמהות שנויה במחלוקת: אלישיה סילברסטון

אלישה סילברסטון. ww.portlandmercury.com,
לא תמיד הייתה שנויה במחלוקת. אלישיה סילברסטון על עטיפת הספר/ww.portlandmercury.com

אלישיה סילברסטון כבר בת 37. קצת קשה להאמין שהנערה ה"אול אמריקן" הפכה לשנויה במחלוקת כשפרסמה את הספר "האמא האדיבה", שהוא המשך ישיר לבלוג שלה "החיים האדיבים". בספר החדש שלה מסבירה סילברסטון את שיטת ההורות המיוחדת שלה שכוללת אורח חיים טבעוני אותו היא מקיימת מגיל 16 וכך גדל גם בנה בן השלוש, אכילת השילייה לאחר הלידה, אי נטילת חיסונים ושינה משותפת של כל המשפחה באותה מיטה. האמת, לא דברים שלא שמענו מעולם, אבל ככל הנראה הווידיאו שלה מאכילה את בנה כמו ציפור - לאחר שלעסה לו את האוכל, הוא מה שגרם לגלי הביקורת העצומים כלפיה. אבל בהוליווד כמו בהוליווד, אין דבר כזה פרסום רע.

הורמונים וניתוחים: סוזן סאמרס

סוזן סאמרס. Kevin Winter, Frazer Harrison, GettyImages
לא מוכנה להכנע לשנים. סוזן סאמרס/GettyImages, Kevin Winter, Frazer Harrison

סוזן סאמרס בת ה-68 שכיכבה בסדרת "שלושה בדירה אחת" הפכה בשנים האחרונות לדוברת של חברות שמתמחות בטיפולים הורמונלים טבעיים מעכבי הזדקנות, מה שגרר הרבה ביקורת וטענות כי היא מטעה את הציבור. סאמרס פירסמה במהלך השנים למעלה מ-20 ספרים שעסקו בתזונה ובכושר והודתה בראיון לאופרה ווינפרי שהיא בולעת כל יום 60 כדורי הורמונים ומזריקה זריקות אסטרוגן הישר לנרתיק שלה. נראה שהכוכבת שתרגלה בעבר אורח חיים בריא ממאנת להשלים עם פגעי השנים. אף שלאחרונה היא פרסמה ספר שנקרא "I'm Too Young for This!", שמקדם לצד האתר שלה אורח חיים בריא (לפחות במושגים שלה), הכוכבת לא מוותרת על ניתוחים פלסטים מרובים בפנים. שיהיה.

חיי משפחה: ג'סיקה אלבה

ג'סיקה אלבה. www.marialovesgreen.com, אתר רשמי
מביעה תסכול מחברות המזון. ג'סיקה אלבה על עטיפת ספרה "החיים הכנים"/אתר רשמי, www.marialovesgreen.com

הכניסה החדשה והדי מרשימה של ג'סיקה אלבה לרשימת הגורואיות של הוליווד הפתיעה גם אותנו. לפני שנתיים הוציאה השחקנית היפייפיה ספר שנקרא בתרגום חופשי לעברית "החיים הכנים" בו היא נותנת טיפים מהחוויה האישית שלה בגידול בנה התינוק. בספר תמצאו לצד עצות לאורח חיים בריא, אקולוגי ופשוט יחסית גם תסכול של הכוכבת מהדרך שבה יצרניות מזון התינוקות מסתירות רכיבים וערכים תזונתיים. כדי לפתור את הסוגיה הזו היא חברה לאנשי מקצוע וביחד הם מפרסמים המלצות ורשמים שלהם ממוצרים שונים. אחרי שכיכבה בסרט "LOVE GURU" לצידו של מייק מייארס, מנסה אלבה את מזלה גם בתחומים נוספים. לפחות עד שחמתן של עקרות הבית תגיע גם עד אליה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully