וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגו קידס – טוב שבאתם

נגה משל

13.2.2014 / 11:58

החנות הראשונה נפתחה בקניון איילון וקולקציית האביב (לבני 3-13) מבשרת טובות בתחום הצבעוניות והדגש על רעננות אירופאית שיקית ולא רצינית מדי. אהבנו את שילובי הכחול אצל הבנות, את החגורות ואת הרקמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופ מחורר שמתאים למזג האוויר הישראלי וטייץ עם הדפס ג'ונגל טרופי. 99.90 ש"ח, 69.90 ש"ח/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלונים בוורוד ובתכלת שקישטו את הכניסה ל"מנגו קידס" החדשה בקניון איילון - לא רמזו כלל על אופיה האמיתי ו"הלא הולך בתלם" של הקולקציה היפה. אז נתחיל בבשורות המשמחות לכל האימהות אוהבות "מנגו" ובכלל – יש "מנגו קידס" והמחירים ממש טובים!

כרגע נפתחה חנות אחת בקניון איילון ברמת גן ובהמשך השנה ייפתחו חנויות גם בקניון "שרונים" (הוד השרון) ובקניון "הדר" (ירושלים). הפורמט הוא של חנות בתוך חנות - מהלך שהושק עתה בעוד מדינות בחו"ל (צרפת, טורקיה, גרמניה, איטליה, פורטוגל) והאווירה בוטיקית אבל לא מתאמצת מדי. עכשיו רק צריך שיביאו גם את "מנגו מן" ואנחנו מסודרים.

הקולקציה מיועדת לילדים (בנים ובנות בגילאי 3-13) ולאימהות שלהם שיוכלו לסמן עוד וי על קניות באווירת "וואן סטופ שופ". אתן יודעות – משהו בשבילי, משהו בשבילם. הקו אירופאי (אבל לא מחויט או רציני מדי), שיקי (במובן ה"מנגואי" של המושג) ושומר על עידון, קלאסה ונוחות. קולקציית הבנות קיבלה אצלנו יותר נקודות וציון לשבח על שילוב יפה של הצבע הכחול. אצל הבנים אנחנו עוד מצפים ליישור קו ובהחלט מלאי תקווה.

לילדות תמצאו למשל מכנסי טייץ "ג'ינסי" עם הדפס ג'ונגל טרופי שאי אפשר להתעלם מהם (69.90 ש"ח) וטייץ כותנה "רגיל" עם דיטיילים של תיפורים וגזרה שהופכת אותם למגניבות (69.90 ש"ח). משכו את תשומת לבנו גם מכנסיים קצרים וג'קט כותנה מבד מפתה ונעים. אצל הבנים יש סריג עם צבע מתחלף לבן-כחול (89.90 ¤) וחולצות קצרות וארוכות ללא הדפסי דמויות ומספרים נעדרי חן שכובשים פה תמיד את השוק (49.90 ¤, 69.90 ש"ח).

הנסיכה של מנגו היא אחרת

הצבעוניות השלטת בבנות היא של צהוב לימון, טורקיז ואפרסק – ואפשר כאמור, למצוא גם בגדים תכולים וגוונים לא שגרתיים ומשמחים. בבנים יש גם טורקיז והבלחות אפרסק, חולצות מכופתרות משובצות, פסים ופריטים שגרתיים יותר. בואו נגיד שיש פה כמה אאוטיפיטים שאפשר לשקול לפסח (סריג מחורר סגול-לבן – 99.90 ¤, יחד עם סקיני בסגנון טאי-דאי בסגול-לבן או בוורוד-אפור). על הקולבים גם ריבוי פריטים ארוכים קלים שמתאימים לאקלים הישראלי של עכשיו.

הליין מתכתב עם הסגנון שמובילה "מנגו" וצפויה להיכנס גם קולקציית "מיני מי" המתרגמת להיטים מאופנת הנשים למידות של ילדות. לא בטוח כמה האמא הישראלית רוצה ללבוש את מה שהבת שלה לובשת וההיפך, אבל זה ניסיון מסקרן. ב"מנגו" מציינים שפריטים חדשים אמורים להיכנס לחנות מדי שבוע וסיפרו גם על ליינים נושאיים: "מסיבות", "חוף ים", טבע וקמפינג" לבנות ו"גלישה", "ספורט" ועוד לבנים. אנחנו בהחלט מחכים לראות את גזרת בגדי הים ושמחים לציין שבליין ה"נסיכות" הכוונה היא פחות לוורודים ונצנצים ויותר לרקמות אתניות, דיטיילים ופרנזים.

למרבה השמחה, בקולקציית האביב הבגדים מצליחים לא להיות מבוגרים או חגיגיים מדי, כפי שלעיתים קורה בבגדים מחו"ל שעושים עלייה ויש דגש על אפשרויות מצולמות מוצלחות של "טוטאל לוק". קטע אירופאי חיובי ניכר גם בתווית – המידות הן לפי גיל וגובה המצוין בס"מ. יש גם סניקרס חמודות (כחול עם נקודות או פרחים 149-179 ¤) וליין של אקססוריז.

מביניהם אהבנו במיוחד את החגורות והצעיפים הדקים שההמלצה היא לקנות בכלל לעצמנו. לא קל למצוא חגורות חמודות לילדות במחיר סביר ובמראה מעניין. ב"מנגו קידס" אפשר לבחור בין חגורות צמות עור בצבעי פסטל, עור במראה אתני עם אבנים קטנות וגם חגורות מבד פרחוני ופלסטיקים שקופים (החל מ 49.90 ¤).

טווחי מחירים:
חולצות וגופיות : 29.9-49.9 ¤.
מכנסיים קצרים : 39.9-119.9 ¤.
מכנסיים ארוכים וג'ינסים : 99.9-149.9 ¤.
חצאיות : 49.9-119.9 ¤.
שמלות : 49.9-159.9 ¤.
ז'קטים : 99.9-189.9 ¤.
חולצות ארוכות וסווטשירטים: 39.9-119.9 ¤.
אביזרים : 17.9-89.9 ¤.
נעליים : 59.9-239.9 ¤.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגש על טוטאל לוק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבנים יש סריגים, חולצות טי יפות, מעילים קלים, וסטים וחולצות משובצות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully